خانهاخبار
هوآوی از راهکار جدیدی برای حذف ناچ رونمایی کرد

هوآوی از راهکار جدیدی برای حذف ناچ رونمایی کرد

هوآوی با انتشار پتنت جدید خود از راهکاری تازه‌ای رونمایی کرده که می‌تواند به حذف ناچ و افزایش نسبت صفحه به بدنه دستگاه کمک کند.
۱۳۹۸/۲/۲۰

با وجود آن که در ابتدا بسیاری از شرکت‌ها از ناچی که اپل برای اولین بار به دنیای تلفن‌های هوشمند معرفی کرد استقبال کردند، اما حالا همه به این نتیجه رسیده‌اند که ناچ راهکار درستی برای افزایش نسبت صفحه به بدنه دستگاه‌های امروزی نیست.

هوآوی دومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در دنیاست و به‌تازگی پتنت جدیدی منتشر کرده که در آن روشی غیرمعمول اما بسیار واضح برای این مشکل ارائه داده است. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، در بالای این طرح مفهومی خمیدگی کوچکی دیده می‌شود که میزبان دوربین و سنسورهای مختلف جلویی دستگاه است.

این طراحی که اولین بار در ماه مارس ۲۰۱۸ در دفتر جهانی مالکیت فکری (WIPO) ثبت و در روز ۷ مه ۲۰۱۹ منتشر شد، به احتمال زیاد برای دستگاه‌های میان‌رده یا رده‌پایین به کار خواهد رفت تا این دستگاه‌ها هم بتوانند ظاهری شبیه تلفن‌های رده‌بالا داشته باشند.

اگر دقیق‌تر به این پتنت نگاه کنید، در قاب پشتی دستگاه دوربینی دوگانه، فلش، و حسگر اثر انگشت را می‌بینید. علاوه بر این، در پایین این گوشی پورت محبوب ۳.۵ میلی متری هدفون مشاهده می‌شود.

با توجه به میزان جزئیات این پتنت، این احتمال وجود دارد که تا انتهای سال شاهد عرضه چنین محصولی باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هوآوی طراحی خوبی ارائه داده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

alirezaky

۱۳۹۸/۲/۲۳
ینی چی؟ چه فرقی داره با حاشیه معمولی؟ راه کار؟ حالا سلفی پاپ اپ روی که ویو فکر کنم اول زده و خود هواوی هم پی اسمارت زد رو قراره رونمایی کنه رو میشه گفت راه کار یا سلفی کشویی در می میکس 3 . ولی این فقط طراحی صاف و زاویه داره حاشیه بالا رو خمیده کرد همین. باز خوشا به حکمت هم وطن های هواوی حداقل ادعاشون نمیشه و اینهمه نوراوری دارن ولی هواوی فقط تقلید و تکرار

Mohsen

۱۳۹۸/۲/۲۱
هههههههه. واقعا حبابی همه چیزش را اینطوری طراحی میکنه؟؟؟

محمد

۱۳۹۸/۲/۲۰
Samsung Galaxy M20 بررسی تخصصیش رو بزارید دیگه

مهمان

۱۳۹۸/۲/۲۰
به هر حال این روش باعث افزایش کلی طول گوشی میشه. چه فرقی داره وسط بالای گوشی طول بیشتری از کناره هاش داشته باشه ، و یا اینکه کل طول گوشی به طور یکنواخت افزایش پیدا کنه. به نظرم یه ترندی هست که چندتایی گوشی باش تولید میشه و بعدش هم مثل ناچ میره کنار

حسن

۱۳۹۸/۲/۲۰
خخخخخخخخخ خلاقیتشون تو حلقم خیلی زحمت کشیدن این طرحو دادن واقعا