خانهاخبار
اولین تصاویر جاسوسی نسل آینده فورد F-150 به اینترنت راه پیدا کرد

اولین تصاویر جاسوسی نسل آینده فورد F-150 به اینترنت راه پیدا کرد

فورد F-150 پرفروش‌ترین خودروی برند خود محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برای سازنده خود برخوردار است. به تازگی تصاویر مخفیانه نسل آینده آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۲/۲۰

در حال حاضر فورد F-150‌ پرفروش‌ترین خودروی فورد محسوب می‌شود و این موضوع، اهمیت این خودرو را برای فورد دو چندان می‌کند. تراک‌ها نقش مهمی در بازار ایالات متحده آمریکا دارند، در همین راستا شاهد رونمایی از نسل جدید فورد F-150 تحت مدل 2021 در آینده خواهیم بود. به نظر می‌رسد این خودرو از طراحی اسپرت بهره می‌برد.

به تازگی تصاویر جاسوسی نسل جدید فورد F-150 به فضای مجازی راه پیدا کرده است. این خودرو که در میشیگان شکار شده، دارای پوشش محافط است. پوشش محافط به گونه‌ای بوده که نمی‌توان به خوبی سبک طراحی آن را تشخیص داد؛ با این حال بخش‌های از آن قابل تشخیص است.

image

اگر به خوبی به تصاویر نگاه کنیم، به این موضوع پی می‌بریم که برای درب راننده از پوشش محافظ اضافه استفاده شده است. این موضوع به معنای مخفی نگه داشتن بخشی از درب راننده است. خودروی موجود در این تصاویر از رینگ‌های بزرگی بهره می‌برد که انتظار می‌رود 22 اینچی باشد. احتمالا این رینگ در تریم‌های بالای این خودرو، پلاتینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد فورد در بخش پشتی این خودرو از اسپویلر استفاده کرده است. این اسپویلر که روی سقف به چشم می‌خورد، بهبود مصرف سوخت آن را در پی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که شاهد یک قطعه اضافه مخصوص نمونه اولیه نسل آینده فورد F-150 باشیم و در نمونه نهایی از آن حذف شود.

image

در حالی که تصویری از کابین این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، انتظار می‌رود فورد برای سیستم سرگرمی و اطلاعات آن یک نمایشگر بزرگ 12.0 اینچی در نظر بگیرد. این احتمال وجود دارد که نمایشگر عمودی مورد استفاده در فورد اکسپلورر، در این خودرو قرار بگیرد. نمی‌توان با قطعیت به چنین موضوعی اشاره کرد.

مدل تمام الکتریکی و هیبریدی نسل آینده فورد F-150 هم‌اکنون در حال توسعه است. در گذشته شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه یک تراک تمام الکتریکی بودیم که از ظاهری شبیه به نمونه کنونی این خودرو بهره می‌برد. در حال حاضر فورد در رابطه با این خودرو اطلاعات رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)