خانهاخبار
هوآوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ-آپ معرفی شد

هوآوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ-آپ معرفی شد

هوآوی بالاخره اولین تلفن هوشمند خود را که دارای دوربین سلفی پاپ-آپ است معرفی کرد. این میان‌رده از پردازنده Kirin 710F استفاده می‌کند و نمایشگری 6.59 اینچی دارد.
۱۳۹۸/۲/۱۹

هوآوی P Smart Z اولین موبایل این شرکت چینی است که دوربین سلفی آن طراحی پاپ-آپ دارد. این یعنی در قسمت بالای نمایشگر ۶.۵۹ اینچی این دستگاه که از نوع LCD است هیچ ناچی نمی‌بینید. نکته جالب توجه اما قیمت پایین پی اسمارت زد است که اگر به آمازون ایتالیا مراجعه کنید می‌توانید آن را با ۲۸۰ یورو تهیه نمایید.

با توجه به قیمت P Smart Z طبیعی است که در این دستگاه حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای وجود ندارد، اما به جای آن یک سنسور عادی در پشت بدنه قرار گرفته است. ظاهر قاب پشتی این موبایل از دو قسمت طراحی شده که ما را به یاد تلفن‌های پیکسل می‌اندازد. با این حال، پی اسمارت زد دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دارد.

image

دوربین جلوی این تلفن هوشمند که از مکانیزم پاپ-آپ استفاده می‌کند و میزبان سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است. حدود یک ثانیه طول می‌کشد تا بخش پاپ-آپ دوربین سلفی از دستگاه خارج شود. این قسمت می‌تواند حدود ۱۰۰ هزار دفعه باز و بسته شود و تا ۱۲ کیلوگرم وزن را تحمل کند. دوربین عقب و جلوی P Smart Z به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده و می‌تواند در ۲۲ دسته‌بندی مختلف بیش از ۵۰۰ صحنه را شناسایی کند.

میان‌رده جدید هوآوی از تراشه Kirin 710F به همراه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه به اندروید ۹ پای مجهز است و با رابط کاربری EMUI 9.0 به بازار می‌آید.

image

ظرفیت باتری پی اسمارت زد ۴ هزار میلی آمپر است و هیچ اشاره‌ای به شارژ سریع در این دستگاه نشده است. گوشی مذکور از پورت USB-C استفاده می‌کند که نکته قابل تأملی است، چون P Smart 2019 از پورت microUSB استفاده می‌کرد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این دستگاه اعلام نشده اما آمازون ایتالیا می‌گوید ۱ تا ۲ ماه طول می‌کشد تا این دستگاه برای عرضه آماده شود. در وبسایت رسمی هوآوی هم هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه این دستگاه اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)