خانهاخبار
گوگل اسیستنت به Waze اضافه می‌شود

گوگل اسیستنت به Waze اضافه می‌شود

گوگل دیشب در کنفرانس I/O 2019 اعلام کرد که اپلیکیشن Waze به زودی از گوگل اسیستنت پشتیبانی خواهد کرد تا کاربران بتوانند در حین مسیریابی از سایر امکانات دستگاه خود استفاده کنند.
۱۳۹۸/۲/۱۹

گوگل اسیستنت ظرف چند هفته آینده وارد Waze خواهد شد تا بتوانید در حین استفاده از سیستم مسیریابی این اپلیکیشن، از سایر قابلیت‌های دستگاه خود استفاده کنید.

هرچند بسیاری از کاربران از گوگل مپس برای مسیریابی استفاده می‌کنند، اما Waze نیز به لطف آپدیت لحظه‌ای اطلاعات نقشه‌اش به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است.

افزودن پشتیبانی کامل از گوگل اسیستنت به ویز قابلیت جذابی خواهد بود که به خیلی از کاربران این برنامه اجازه می‌دهد تا همزمان با مسیریابی کارهای مختلف خود را انجام دهند. دستیار صوتی گوگل در کنار رابط جدیدی به نام Driving Mode وارد ویز می‌شود تا تجربه کاربری مناسبی را در هنگام رانندگی برای شما به ارمغان بیاورد. گوگل در خصوص اضافه شدن اسیستنت به ویز می‌گوید:

گوگل اسیستنت در خودروی شما بستری فراهم می‌کند تا کارهای خود را به راحتی و بدون نیاز به استفاده از دست انجام دهید. ما اوایل امسال اسیستنت را به گوگل مپس آوردیم و ظرف چند هفته آینده این دستیار صوتی را وارد ویز می‌کنیم تا ضمن مسیریابی می‌توانید از امکانات دستگاه استفاده کنید.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این قابلیت اعلام نشده، اما همان طور که گفتیم نهایتا چند هفته تا ارائه این ویژگی باقی مانده است. کاربران و طرفداران اپلیکیشن Waze مطمئنا از این تغییر خوشحال می‌شوند چرا که با نصب این آپدیت به امکانات بسیاری دست پیدا خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

peyvand

۱۳۹۸/۲/۲۰
soo coming sooo