خانهاخبار
مسیریابی AR با گوگل مپس برای تلفن‌های پیکسل فعال شد

مسیریابی AR با گوگل مپس برای تلفن‌های پیکسل فعال شد

گوگل مپس از چند ماه پیش به صورت آزمایشی دست به ارائه قابلیتی برای مسیریابی با کمک واقعیت افزوده زده بود، حالا این شرکت در کنفرانس گوگل قابلیت مذکور را برای همه تلفن‌های پیکسل منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۲/۱۹

چند ماه پیش در خبری اعلام شد که قابلیت مسیریابی AR بر روی گوگل مپس به صورت آزمایشی برای شماری از کاربران فعال شده است، حالا اما گوگل به صورت رسمی از این قابلیت رونمایی کرده و آن را در اختیار همه تلفن‌های هوشمند پیکسل قرار داده است.

تا پیش از این فقط کاربرانی می‌توانستند به این قابلیت دسترسی داشته باشند که حساب کاربری گوگل آن‌ها به سطح ۵ از سطوح Local Guides گوگل مپس رسیده بود. ویژگی مسیریابی به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت با استفاده از دوربین دستگاه بتوانید مسیرها را پیدا کنید.

کاربران تلفن‌های پیکسل برای استفاده از این قابلیت می‌توانید با کمک گزینه Start AR از داخل گوگل مپس به این روش مسیریابی دسترسی پیدا کنند. وقتی این حالت را فعال می‌کنید، ابتدا یک فرآیند کوتاه کالیبره‌سازی انجام می‌گیرد، سپس می‌توانید فلش‌های سه بعدی راهنما را بر روی صفحه ببینید. این فلش‌ها به شما نشان می‌دهند که در هنگام حرکت باید به کدام سمت بپیچید تا زودتر به مقصد برسید.

گفتنی است که در صورت استفاده از سیستم مسیریابی AR مصرف باتری شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. ظاهرا در حال حاضر راهکاری برای جلوگیری از این مسئله وجود ندارد و اگر می‌خواهید از این سیستم استفاده کنید باید با شارژ باتری خود هزینه آن را بپردازید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)