خانهاخبار
راهنمای خرید تبلت مقرون به صرفه؛ متناسب با نیازهای شما

راهنمای خرید تبلت مقرون به صرفه؛ متناسب با نیازهای شما

اگر دنبال یک تبلت مناسب می‌گردید و در تصمیم گیری برای خرید تبلت مناسب شک دارید، ما در این مقاله همراه شما هستیم تا در خرید تبلت مقرون به صرفه و مطابق با نیاز‌هایتان شما را یاری کنیم.
۱۳۹۸/۲/۲۱

قبل از هرچیزی باید بدانیم هدف از خرید تبلت چیست و تبلت را برای رفع چه نیازی می‌خواهیم تا با صرف هزینه درست، صاحب تبلتی شویم که امکانات آن مطابق خواست و نیاز ما باشد. مواردی که تبلت‌ها را از یکدیگر مجزا می‌کنند، کاربرد آن‌ها است. آیا از تبلت در محل تحصیل استفاده می‌کنید؟ برای استفاده روزمره و بازی آن را می‌خواهید؟ و یا برای کار‌‌های تخصصی و طراحی به آن نیاز دارید؟

اطلاع کامل از این موارد به شما کمک می‌کند تا تبلت مقرون به صرفه و مناسب خود را انتخاب کنید.

تبلت مناسب گرافیست‌ها

image

اگر شما یک طراح، هنرمند یا گرافیست هستید و قصد خرید تبلتی مناسب برای کارتان را دارید، باید فاکتور‌هایی را مد نظر بگیرید به عنوان مثال قطعا شما به تبلتی نیاز دارید که علاوه بر بزرگی سایز صفحه نمایش، کیفیت بالایی داشته باشد به گونه‌ای که رنگ‌ها را شارپ و واضح نمایش دهد تا به راحتی بتوانید رنگ‌ها را از هم تشخیص دهید. یکی دیگر از مواردی که به شما  کمک شایانی می‌کند، قلم نوری است زیرا ظرافتی که در طراحی با قلم وجود دارد، با موس و انگشت قابل قیاس نیست. از سوی دیگر به دلیل سنگینی برنامه‌های گرافیکی، برای اجرای بدون وقفه، تبلت شما به مشخصات سخت افزاری بالایی نیاز دارد که یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های آن پردازنده(CPU) قدرتمند است.

تبلت 10.1اینچی Lenovo مدل YOGA BOOK YB1-X91F

image

تبلت مناسب گیمرها

image

اگر با هدف بازی به دنبال خرید تبلت گیمینگ هستید، باید یک تبلت با نمایشگر بزرگ و با وضوح بالا انتخاب کنید که هم دوام باتری بالایی داشته باشد و هم این‌که در استفاده طولانی مدت داغ نشود. گذشته از همه این موارد برای یک تبلت مناسب بازی، سخت افزار قدرتمند و کانفیگ بالا حرف اول را می‌زند  به طوری که بهتر است تبلت شما حداقل دارای ۲ گیگابایت رم باشد.

از طرفی برای اینکه بتوانید بیشترین لذت را از بازی ببرید، اگر تبلت گیمینگ شما قابلیت HDMI را داشته باشد به راحتی می‌توانید آن را به یک مانیتور بزرگ وصل کنید و تجربه‌ای متفاوت از بازی کردن با تبلت داشته باشید.

تبلت 10 اینچی Lenovo مدل MIIX 320 10ICR

image

 

تبلت مناسب دانشجویان و مهندسان

image

 

اگر دانشجو هستید و یا به صورت پروژه‌ای کار می‌کنید و می‌خواهید که دائما لپ‌تاپ خود را حمل کنید، احتمالا وزن زیادش آزارتان می‌دهد. برای رفع این مشکل بهترین گزینه، خرید تبلتی با صفحه نمایشی بزرگ است که هر دو عملکرد یک تبلت و یک لپ‌تاپ را همزمان داشته باشد. از سوی دیگر تبلتی نیاز دارید که در استفاده روزانه با مشکل تمام شدن باتری مواجه نشود و همچنین در عین داشتن وزن پایین، بدنه محکمی داشته باشد.

داشتن قلم نوری یکی از قابلیت‌های مهمی است که یادداشت برداری را حین کلاس یا نشان دادن پروژه برای شما ساده‌تر می‌کند.

تبلت 10 اینچی Asus مدل TRANSFORMER MINI T103HAF GR052T

image

 

تبلت مناسب کودکان

image

در شرایطی که تکنولوژی جز اصلی زندگی ما شده است، بی‌شک کودکان هم به یک تبلت نیاز دارند اما این تبلت باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد مثلا جنس بدنه آن محکم باشد که با افتادن از دست کودک آسیب نبیند. همچنین باید خوش رنگ و لعاب باشد که کودک شوق استفاده از آن را داشته باشد.

یکی از مهمترین نگرانی‌های والدین، کنترل استفاده درست از تبلت توسط کودکان است، اما تبلت‌هایی که قابلیت برنامه‌ریزی و مدیریت توسط والدین را داشته باشند، این نگرانی را به خوبی پاسخ می‌دهند.

خرید تبلت مناسب کودکان امکان مراقبت از سلامتی جسمی و روحی کودکان را به شما می‌دهد و در کنار آن هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای اینکه لطمه‌ای به درس یا دیگر فعالیت‌های فرزندتان بخورد را نخواهید داشت.

تبلت کودک و نوجوان نارتب مدل NT821

image

 

یک پیشنهاد وسوسه کننده

 

اگر بودجه کافی برای خرید تبلتی فوق العاده را دارید و نیازمند یک تبلت  قدرتمند و کارآمد هستید، ما در شهر فافا برای شما پیشنهادی داریم که نظر هر عاشق تکنولوژی را به خود جلب می‌کند. مایکروسافت برندی است که در طول سالیان دراز، مخاطب‌های خاص خود را به دست آورده است. مخاطب‌های وفادار این شرکت هرساله انتظار یک محصول جدید از این غول دنیای تکنولوژی را می‌کشند. مایکروسافت وفاداری مخاطبان خود را  با ارائه تبلت SURFACE PRO پاسخ داده است.

تبلت SURFACE PRO با قدرت بالای پردازنده، صفحه نمایش 12.3 اینچی با قابلیت دریافت هم‌زمان 10 انگشت و همچنین قابلیت تشخیص چهره و بسیاری امکانات دیگر، توان بالای خود را به رخ کشیده و به راحتی پاسخگوی تمامی نیاز‌های شما خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال خرید تبلتی ایده‌آل و قدرتمند و مناسب کارتان هستید. خرید تبلت SURFACE PRO  ‌می‌تواند انتخاب مناسبی با ارزش خرید بالایی باشد.

 

تبلت 12.3اینچی Microsoft مدل SURFACE PRO 1796

image

 با کلیک روی عکس زیر، تمام تبلت‌های پیشنهادی شهر فافا را یکجا ببینید:

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)