خانهاخبار
گوگل مپس به قابلیت Incognito Mode مجهز می‌شود

گوگل مپس به قابلیت Incognito Mode مجهز می‌شود

گوگل در نظر دارد تا با اضافه کردن قابلیت Incognito Mode به اپلیکیشن گوگل مپس این امکان را برای کاربران فراهم کند تا بدون ثبت شدن اطلاعاتشان بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.
۱۳۹۸/۲/۱۸

پس از کروم و یوتیوب حالا نوبت به گوگل مپس رسیده تا قابلیت Incognito Mode یا حالت ناشناس را دریافت کند. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا راحت‌تر بتوانند جستجوهایی انجام دهند که نمی‌خواهند سابقه آن‌ها در حساب کاربری‌شان بماند.

گوگل در I/O 2019 اعلام کرد که به زودی Incognito Mode را به گوگل مپس می‌آورد. برای استفاده از این قابلیت که پیش‌نمایشی از آن بر روی صحنه نشان داده شد، کافی است روی تصویر پروفایل‌تان تپ کنید تا منوی مربوطه باز شود.

وقتی سوئیچ Incognito Mode را فعال کردید، اطلاعاتی که از شما به دست می‌آید در اکانت‌تان ثبت نشده و به صورت ناشناس باقی می‌ماند. به این ترتیب سایر دستگاه‌ها موقعیت مکانی شما را دریافت نخواهند کرد. گوگل می‌گوید اطلاعات مربوط به مکان‌هایی که جستجو کرده‌اید یا در آن‌ها بوده‌اید در اکانت گوگل شما ذخیره نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت عمومی منتشر می‌شود، ولی گوگل باور دارد که اپلیکیشن مپ و سرچ تا انتهای سال این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)