خانهاخبار
پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با قیمتی مناسب معرفی شدند

پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با قیمتی مناسب معرفی شدند

میان‌رده‌های جدید گوگل با نام‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL با اسنپدراگون 670 معرفی شدند تا این شرکت بهتر بتواند بازار مصرف‌کنندگان میان‌رده را هدف قرار دهد.
۱۳۹۸/۲/۱۸

گوگل بالاخره از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال رونمایی کرد تا این دو دستگاه به اولین موبایل‌هایی تبدیل شوند که در دسته تلفن‌های نزدیک به میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرند. پیکسل 3a شباهت‌های زیادی به پیکسل 3 دارد. این دو دستگاه قرار است با سخت‌افزار ضعیف‌تر، مواد ارزان‌تر و قیمت پایین‌تر خود بخش خاصی از بازار را هدف قرار دهند.

سری پیکسل 3a هم مثل پیکسل 3 در دو اندازه استاندارد و مدل بزرگ‌تری به بازار می‌آیند که با پسوند ایکس ال شناخته می‌شود. پیکسل 3a استاندارد نمایشگری ۵.۶ اینچی دارد در حالی که نمایشگر مدل ایکس ال ۶ اینچ است. نکته جالب این است که گوگل برخلاف پیکسل 3 ایکس ال، در پیکسل 3a ایکس ال از طراحی ناچ استفاده نکرده است. به همین خاطر ممکن است در نگاه اول نتوانید آن را از پیکسل 3 تشخیص دهید.

نمایشگر ۵.۶ اینچی مدل کوچک‌تر این دستگاه ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل رزولوشن دارد و از نوع OLED است به همین خاطر کیفیتی مشابه پیکسل 3 خواهد داشت. نمایشگر برادر بزرگ‌تر این خانواده صفحه‌ای ۶ اینچی با رزولوشن مشابه است.

image

مؤلفه دیگری که به سری قبلی تلفن‌های هوشمند گوگل شباهت دارد سنسورهای دوربین این دستگاه است. پیکسل 3 در بخش دوربین سلفی دو لنز داشت در حالی که این‌جا فقط یک لنز وجود دارد. با این حال سنسورهایی که در جلو و عقب پیکسل 3a قرار گرفته تقریبا مشابه پیکسل 3 است، بنابراین می‌توانیم منتظر خروجی تقریبا یکسانی در این دستگاه‌ها باشیم.

از دیگر ویژگی‌های سری پیکسل 3a می‌توانیم به ۶۴ گیگ حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰، جی‌پی‌یو آدرنو ۶۱۵، ۴ گیگ رم، ۳ هزار میلی آمپر باتری و فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کنیم. متاسفانه در این سری خبری از قابلیت شارژ بیسیم نیست.

در خصوص قیمت و تاریخ عرضه، پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال از امروز از طریق گوگل استور، ورایزن، تی-موبایل و اسپرینت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مدل استاندارد پیکسل 3a با قیمت ۳۹۹ دلار و پیکسل 3a ایکس ال با قیمت ۴۷۹ دلار به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۳۹۸/۲/۱۹
من نمیدونم این حاشیه چی میگه بالای گوشی