خانهاخبار
OPPO Reno 10X زوم دیجیتال 60 برابری دارد

OPPO Reno 10X زوم دیجیتال 60 برابری دارد

نسخه جدید پرچمدار اوپو با نام OPPO Reno 10X با استفاده از لنز پریسکوپ توانسته با دستیابی به زوم دیجیتال 60 برابری بالاتر از هوآوی P30 Pro با زوم 50 برابری قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۲/۱۷

اوپو رنو ماه گذشته در شهر زوریخ سوئیس معرفی شد. این تلفن هوشمند دوربین قدرتمندی دارد که همراه با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. حالا اما ظاهرا مدل دیگری از این دستگاه با زوم ۱۰ برابری هم وجود دارد که قرار است در روز ۲۰ اردیبهشت به بازار چین برود. به گفته برایان شن، مدیر بازاریابی اوپو، اوپو رنو 10x از قابلیت زوم دیجیتال 60x پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی نسبت به نسخه استاندارد اوپو رنو پیشرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. اوپو رنو 10x حتی از زوم دیجیتال 50x هوآوی P30 Pro نیز در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

دوربین سه‌گانه این دستگاه از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز پریسکوپ این دوربین با فاصله کانونی ۱۶-۱۶۰ میلی متری اجازه می‌دهد اوپو رنو چنین توانایی منحصر به فردی در زوم کردن داشته باشد. لرزشگیر نوری دستگاه هم به این دوربین کمک می‌کند تا با کاهش لرزش‌ها کیفیت بهتری در هنگام زوم در اختیار کاربر قرار دهد.

این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع آمولد دارد. همچنین در بالای این نمایشگر یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی پاپ-آپ به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است.

علاوه بر این، به‌تازگی نسخه دیگری از اوپو رنو در مرجع رگولاتوری چینی TENAA رویت شده بود که دوربین سلفی قدرتمندتر و ویژگی‌های جذاب بیشتری داشت. این دستگاه که با نام رمزی PCDM10 و PCDT10 ثبت شده بود از اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه مثل نسخه استاندارد اوپو رنو دوربینی دوگانه دارد و ظرفیت باتری آن بزرگ‌تر است.

اوپو رنو 10x از تاریخ ۲۰ اردیبهشت به بازار می‌آید. پیش‌فروش این دستگاه به زودی آغاز می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۸/۲/۱۷
هواوی خورد ، اینم شیرجه زد روش