خانهاخبار
پلتفرم Android Auto با رابط کاربری جدید به‌روز شد

پلتفرم Android Auto با رابط کاربری جدید به‌روز شد

پلتفرم Android Auto در طول سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته اما هنوز جای کار بیشتری دارد. این پلتفرم در جدیدترین آپدیت خود به رابط کاربری بهتری مجهز شده که تجربه کاربری شیرین‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۸/۲/۱۷

از زمان معرفی Android Auto حدود پنج سال می‌گذرد. این پلتفرم هم مثل همه پلتفرم‌های دیگر در حال رشد و توسعه است و به این روال ادامه می‌دهد. اندروید اتو حالا با دستگاه‌ها و خدمات متنوعی یکپارچه شده است. اکنون بیش از ۵۰۰ وسیله نقلیه از برندهای مختلف از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند اما تعداد این وسایل هنوز باید بیشتر شود. Android Auto با Android Automative فرق می‌کند ولی اولی همچنان جای بهتر شدن دارد. آخرین نسخه این پلتفرم طراحی جدیدی به کاربر ارائه می‌کند که می‌تواند تجربه دلنشینی را برای او به ارمغان بیاورد.

اندروید اتو در نسخه جدید خود اطلاعات بیشتری را در یک نگاه به رانندگان نشان می‌دهد تا آن‌ها سریع‌تر بتوانند با این پلتفرم کار کنند. مسیریابی به لطف قابلیت‌های تازه نسخه جدید این سیستم عامل آسان‌تر شده تا کاربر در حین استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها هم بتواند به راحتی مسیریابی داشته باشد.

در نسخه جدید این پلتفرم نوتیفیکیشن سنتر تازه‌ای را می‌بینید که پیغام‌ها، هشدارها و آخرین تماس‌ها بر روی آن قابل مشاهده است. حالا به سادگی می‌توانید از روی صفحه پیام‌ها را بخوانید، تماس‌ها را گوش کنید و دوباره با آن‌ها تماس بگیرید.

علاوه بر این، با گفتن فرمان Hey Google به راحتی می‌توانید به گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشید و دیگر لازم نیست برای انجام کارهای مختلف روی صفحه تپ کنید.

Android Auto حالا تم تیره‌ای دارد که به مشاهده آسان‌تر محتواها در شب کمک می‌کند. اندازه فونت بزرگ‌تر و نوشته‌ها رنگارنگ‌تر شده است. همچنین به راحتی می‌توانید کنترل‌های پخش موسیقی را بر روی صفحه ببینید.

کنفرانس I/O گوگل از امشب آغاز می‌شود و انتظار داریم که اخبار بیشتری درباره این پلتفرم بشنویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)