خانهاخبار
ZTE Axon 10 Pro و ZTE Axon 10 Pro 5G امروز رسما در چین عرضه می‌شود

ZTE Axon 10 Pro و ZTE Axon 10 Pro 5G امروز رسما در چین عرضه می‌شود

ZTE امروز بعد از گذشت چند ماه از معرفی Axon 10 Pro و Axon 10 Pro 5G می‌خواهد این دو دستگاه را در کشور چین عرضه کند.
۱۳۹۸/۲/۱۷

ZTE روز دوشنبه به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود برای بازار چین رونمایی کرد. ZTE Axon 10 Pro و ZTE Axon 10 Pro 5G نخستین بار در خلال رویداد MWC 2019 معرفی شدند. حالا بعد از گذشت چند ماه قرار است شاهد عرضه این دو دستگاه در بازار چین باشیم.

Axon 10 Pro از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است که قصد استفاده از فایل سیستم F2FS را دارد. F2FS در مقایسه با فرمت EXT4 در هنگام خواندن و نوشتن سرعت بیشتری دارد. این دستگاه در دو مدل با حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید.

ZTE Axon 10 Pro نمایشگری ۶.۴۷ اینچی از نوع آمولد دارد که درون آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در بالا نیز یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. علاوه بر این، گفتنی است که رزولوشن صفحه این تلفن هوشمند +FHD است.

در قاب پشتی این دستگاه دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض ۱۲۵ درجه‌ای، و سنسوری ۸ مگاپیکسلی از نوع زوم تله‌فوتو دیده می‌شود. در طرف دیگر اما دوربین جلوی این دستگاه سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی است.

این گوشی از NFC پشتیبانی می‌کند، پورت USB-C دارد (خبری از جک هدفون نیست)، ظرفیت باتری آن ۴ هزار میلی آمپر است و با فناوری شارژ بیسیم سازگار است. برخلاف سایر تلفن‌های هوشمند مجهز به فناوری 5G، این دو دستگاه فارغ از نوع ارتباط خود، در بخش مشخصات سخت‌افزاری و بلندگوها کاملا شبیه یکدیگرند.

قیمت Axon 10 Pro برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۴۷۳ دلار و برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی ۶۲۱ دلار است. این دستگاه از امروز برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۷
ZTE آنچنان که باید در بازار ایران جا نیوفتاده. فروشنده‌ها هم برای معرفیش ندارند. یه‌بار ما با یه ذوق و شوقی رفتیم ZTE بگیریم فروشنده گفت من چون خیلی دوستت‌دارم بهت توصیه‌ش نمی‌کنم. گفتم چرا؟؟ گفت گوشی نیست و دهنشو کج کرد?
راست هم میگفت. گوشی‌های چینی فقط ظاهر فریبایی دارند ولی از درون متلاشی‌اند. مثل کسی که توی مهمانی حسابی قِر میده?درصورتیکه دیشب‌ش بوده زیر سِرُم???