خانهاخبار
قیمت موبایل بسیار ارزان ZTE Blade A7 فقط 90 دلار است

قیمت موبایل بسیار ارزان ZTE Blade A7 فقط 90 دلار است

ZTE Blade A7 یکی از تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمتی است که در مقابل قابلیت‌های مطلوب خود قیمت بسیار پایینی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از کاربران عادی باشد.
۱۳۹۸/۲/۱۷

به‌تازگی عضو جدیدی به خانواده تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت ZTE اضافه شده و حالا برای پیش‌خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. نام این دستگاه ZTE Blade A7 است که از تراشه هلیو P60 استفاده می‌کند، دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و قیمت آن حدود ۹۰ دلار است.

گوشی Blade A7 در دو مدل با حافظه‌های ۲ + ۳۲ و ۳ + ۶۴ گیگابایتی به بازار می‌آید. نمایشگر این دستگاه ۶.۱ اینچ و از نوع LCD است و در بالای آن یک ناچ قطره‌ای قرار دارد، ولی خبری از حسگر اثر انگشت روی این دستگاه نیست. دوربین سلفی Blade A7 سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد که از قابلیت‌های تشخیص چهره و هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این دستگاه مقرون به صرفه هم برچسب AI دارد، به این معنا که می‌تواند بعضی صحنه‌ها را تشخیص داده و بسته به سوژه رنگ‌های موجود در قاب دوربین را تصحیح کند. در کنار لنز f/2.0 این دوربین یک فلش LED نیز قرار داده شده است. ZTE Blade A7 با رابط کاربری MiFavor 9.0 به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۹ است و می‌تواند منابع CPU و GPU را بر اساس نیاز دستگاه تطبیق دهد.

Blade A7 با قیمت ۹۰ دلار فقط در رنگ آبی و برای مدل ۳ + ۶۴ گیگابایتی در دو نوع رنگ مشکی به قیمت ۱۰۰ دلار به بازار می‌آید. تاریخ عرضه این محصول ۲۷ اردیبهشت در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)