خانهاخبار
تصویر رندر تازه از پرچمدار وان پلاس 7 پرو

تصویر رندر تازه از پرچمدار وان پلاس 7 پرو

کمپانی چینی وان پلاس دو گوشی OnePlus 7 و 7 Pro را در نوبت معرفی دارد. تازه‌ترین رندر فاش شده منتسب به نسخه 7 Pro این گوشی سطح بالا را با طراحی مدرن بدون حاشیه در دو رنگ زیبا به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۸/۲/۱۷

تصاویر رندر تازه‌ای منتسب به پرچمدار OnePlus 7 Pro منتشر شده و این گوشی تازه چینی را که به زودی رسما معرفی می‌شود، در رنگ‌های چشمگیری به نمایش گذاشته است. در خلال ماه گذشته بارها شاهد انتشار گزارش‌ها و خبرهای فاش‌شده‌ای درباره این گوشی و مدل OnePlus 7 بودیم و به همین خاطر می‌توان ادعا کرد که دیگر جزئیات تازه‌ای در این میان دیده نمی‌شود.

در نمای پشتی شاهد تعبیه دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی در میانه عرض پنل هستیم که فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. در پنل پشتی هم نشانه‌ای از دوربین سلفی یا ناچ قطره‌ای و سوراخ مانند دیده نمی‌شود. این طراحی با شایعه‌های قبلی مبنی بر طراحی دوربین پاپ آپ در بدنه OnePlus 7 Pro در یک راستا قرار دارد.

پنل نمایش خمیده در این گوشی بسیار شبیه به پنل OnePlus 6T به نظر می‌رسد که البته حاشیه‌های کناره‌های آن به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

image

تنها دو رنگ آبی و مشکی در این تصویر رندر تازه به نمایش گذاشته‌ شده‌اند که حدس می‌زنیم Nebula Blue و Mirror Gray نام داشته باشند. هیچکدام از این رنگ‌ها گرادیان طراحی نشده‌اند و البته اثری از رنگ قهوه‌ای بادامی که پیش‌تر شایعه شده بود هم در تصویر مقابل دیده نمی‌شود.

از OnePlus 7 Pro چه انتظاری داریم؟

OnePlus 7 Pro یکی از دو پرچمدار تازه کمپانی وان پلاس است که انتظار می‌رود در دو نسخه متفاوت معرفی و عرضه شود.

شایعه‌ها ادعا می‌کنند دو نسخه OnePlus 7 Pro و 7 Pro 5G از هر نظر به‌جز پشتیبانی از شبکه ارتباطی مذکور با هم یکسان هستند. هر دو مدل به پردازنده اسنپدراگون 855، دوربین اصلی 48 مگا پیکسلی، 6 / 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 / 256 گیگابایتی و همچنین UFS 3.0 مجهز می‌شوند.

کمپانی وان پلاس همچنین چندی پیش در تیزری تبلیغاتی به پنل نمایش 6.7 اینچی کواد اچ دی پلاس (3120 در 1440) خمیده از نوع اولد با نرخ رفرش 90 هرتزی برای OnePlus 7 Pro اشاره کرد.

این گوشی همچنین از سیستم عامل پیش‌فرض اندروید پای و باتری 4000 میلی امپر ساعتی با امکان شارژ سریع 30 واتی Warp Charge بهره می‌برد.

در حال حاضر انتظار می‌رود OnePlus 7 Pro چند صد دلار از OnePlus 6T گران‌تر قیمت‌گذاری شود. درواقع چنین گفته می‌شود که این گوشی به قیمت 749 تا 829 در بازار اروپا عرضه می‌شود؛ در حالی که قیمت OnePlus 6T حدودا 549 یورو است.

نمای ظاهری OnePlus 7 Pro به خوبی از یک گوشی پرچمدار سطح بالا با طراحی مدرن خبر می‌دهد. تابه‌حال خبرهای مختلفی درباره این گوشی فاش شده؛ اما کمپانی وان پلاس همچنان بسیاری از اطلاعات را درباره‌اش مسکوت نگه داشته است. این گوشی 14 مه (24 اردیبهشت) رسما معرفی می‌شود و انتظار می‌رود قابلیت‌های ناگفته‌ای از آن در مراسم رونمایی گزارش شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۸/۲/۱۷
اصلا با همچین قیمتی بصرفه نیست...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۷
غول خوشگلیه?