خانهاخبار
احتمال معرفی گلکسی نوت 10 پرو با قابلیت شارژ پرسرعت‌تر

احتمال معرفی گلکسی نوت 10 پرو با قابلیت شارژ پرسرعت‌تر

تازه‌ترین گزارش‌ها درباره پرچمداران سامسونگ به احتمال افزایش سرعت شارژ باتری در گلکسی نوت 10 پرو اشاره دارند. گفته می‌شود این گوشی از باتری 4500 میلی آمپرساعتی با توان شارژ 25 وات بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۲/۱۷

کانال یوتیوبی Mrwhosetheboss اطلاعات تازه‌ای را درباره گلکسی نوت 10 پرو منتشر کرده است. به نظر می‌رسد دارنده این کانال اطلاعات خود را از افشاگر معروفی به نام Ice Universe به دست آورده باشد. در این اطلاعات تازه بر احتمال تعبیه شارژ سریع سیمی با سرعتی بیشتر از نسل قبلی تأکید شده است.

گلکسی نوت 9 سال گذشته با شارژ سریع سیمی 15 واتی و تکنولوژی نسخه 2.0 معرفی شد. باتوجه به اطلاعات فاش شده توسط Ice Universe، گلکسی نوت 10 پرو از شارژ سریع 25 واتی بهره می‌برد.

این افشاگر چندی پیش ادعا کرد گلکسی نوت 10 پرو با باتری 4500 میلی امپر ساعتی و 25 واتی در دست توسعه قرار دارد، اما مدت کوتاهی پس از آن عبارت 25 وات را حذف کرد. هنوز به طور قطع نمی‌دانیم سرعت شارژ باتری در این پرچمدار تازه چقدر است، اما حدس می‌زنیم که گلکسی نوت 10 پرو پرسرعت‌ترین گوشی هوشمندی باشد که سامسونگ تابه‌حال روانه بازار کرده است.

image

اطلاعات دیگری که در این باره فاش شده، درباره پنل نمایش گلکسی نوت 10 است. او ادعا کرده است پنل نمایش این پرچمدار سامسونگ با بریدگی بسیار کوچک سوراخ مانندی طراحی شده که از بریدگی دوربین گلکسی اس 10 هم کوچکتر است. البته هنوز نمی‌دانیم این طراحی در پنل نمایش تنها مخصوص نوت 10 است یا به نوت 10 پرو هم تعمیم پیدا می‌کند.

آخرین اطلاعاتی هم که Ice Universe با کانال یوتیوبی مذکور به اشتراک گذاشته درباره پنل پشتی پرچمداران آینده سامسونگ بوده است که به نظر می‌رسد درباره هر دو مدل نوت 10 و نوت 10 پرو صدق کند. به گفته این افشاگر، شاهد تغییرات چشمگیری در پنل پشتی گلکسی نوت 10 خواهیم بود. به جزئیات این تغییر اشاره نشده اما ممکن است منظور از این تغییرات در بافت بدنه، ماژول متفاوت دوربین یا چینش متفاوت باشد.

اجازه دهید تصور کنیم که احتمال تغییر در طراحی دوربین گوشی صحت دارد. همان‌طور که می‌دانید، گلکسی نوت معمولا هرسال با تغییراتی در دوربین اصلی در مقایسه با پرچمداران گلکسی اس معرفی می‌شود. شایعه شده است که دوربین در نوت 10 نسبت به اس 10 بهبود پیدا می‌کند و بدین ترتیب انتظار می‌رود که شاهد تعبیه دوربین اصلی به‌روزرسانی شده در تازه‌ترین پرچمداران نوت 10 سامسونگ باشیم.

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ امسال دو مدل پرچمدار نوت را به نام‌های نوت 10 و نوت 10 پرو معرفی می‌کند. گفته می‌شود هرکدام از این مدل‌ها در دو نسخه با پشتیبانی از 4G و 5G معرفی می‌شوند و بدین ترتیب حداقل 4 نسخه گلکسی نوت به بازار روانه می‌شود.

در کنار این نسخه‌ها، احتمالا شاهد تعبیه پردازنده‌های متفاوت اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 در این پرچمداران تازه خواهیم بود و این موضوع بدین معنی است که نسخه‌های بیشتری از نوت 10 و نوت 10 پرو برای بازارهای مختلف معرفی خواهند شد. سامسونگ احتمالا پنل نمایش بزرگتری را برای نوت 10 پرو در نظر می‌گیرد و همچنین ظرفیت باتری آن هم بیشتر خواهد بود. گفته می‌شود هر دو مدل از پنل نمایش Dynamic AMOLED بهره می‌برند و حداقل 6 گیگابایت رم دارند. این گوشی‌ها اوت امسال رسما رونمایی می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)