خانهاخبار
پرچمدار جدید ردمی با اسم رمزی رافائل و ظرفیت 256 گیگابایت رویت شد

پرچمدار جدید ردمی با اسم رمزی رافائل و ظرفیت 256 گیگابایت رویت شد

اخیرا دو اسکرین شات از صفحه پرچمدار جدید شرکت ردمی منتشر شده که نشان می‌دهد ظرفیت داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و اسم رمزی آن رافائل است.
۱۳۹۸/۲/۱۷

شایعات و اخبار رسمی مربوط به پرچمدار جدید ردمی چنان در هم تنیده شده که تشخیص اطلاعات غلط و صحیح از میان آن‌ها به سادگی ممکن نیست. با این حال به‌تازگی تصویر تازه‌ای از روی صفحه این دستگاه منتشر شده که اطلاعات جذابی مثل اسم رمزی این تلفن هوشمند را برای ما افشا می‌کند.

ظرفیت حافظه داخلی پرچمدار جدید ردمی ۲۵۶ گیگابایت است اما نام آن ردمی ایکس نخواهد بود، چرا که مدیر این شرکت قبلا این شایعه را رد کرده بود. احتمال داده می‌شود که این دستگاه مدل دیگری با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز داشته باشد. همچنین در اسکرین شات زیر می‌بینیم که سیستم عامل این گوشی MIUI 10 9.4.22 است.

نکته جالب توجه نمایش پیغام خطایی تحت عنوان GPU Overclocking است که می‌توانید با دو دکمه Open و Close با آن تعامل داشته باشید. عده‌ای حدس می‌زنند که این تصویر به معنای همراهی تلفن جدید ردمی با دستیارهای خاص مبتنی بر هوش مصنوعی است که CPU و GPU را بهینه‌سازی می‌کنند. به‌علاوه، این دستگاه ممکن است با قابلیت Game Turbo عرضه شود که آن را پیش از این بر روی تعدادی از تلفن‌های هوشمند شیائومی دیده بودیم.

اسم رمزی این دستگاه رافائل است، اما دقیقا نمی‌دانیم که این نام به فرشته رافائل (یا همان اسرافیل) اشاره دارد یا منظورش نقاش معروف دوره رنسانس است. محض اطلاع بهتر است بدانید که نام رمزی شیائومی می 9 نیز قیفاووس بود که از روی پادشاهی افسانه‌ای گرفته شده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)