خانهاخبار
قطار فدک اولین قطار 5 ستاره ایرانی

قطار فدک اولین قطار 5 ستاره ایرانی

قطارهای 5 ستاره فدک، به عنوان اولین قطار 5 ستاره ایرانی، توانسته است در طول سه سال فعالیت خود با شروع فروش بلیت قطار تهران مشهد و توسعه خدمات خلاقانه در جهت رفاه مهمانان این قطار، پرچم‌دار ارائه خدمات ممتاز در این صنعت باشد.
۱۳۹۸/۲/۱۵

قطارهای 5 ستاره فدک، به عنوان اولین قطار 5 ستاره ایرانی، توانسته است در طول سه سال فعالیت خود با شروع فروش بلیت قطار تهران مشهد و توسعه خدمات خلاقانه در جهت رفاه مهمانان این قطار، پرچم‌دار ارائه خدمات ممتاز در این صنعت باشد. در اینجا به برخی از این دستاوردهای این قطار 5 ستاره ایرانی اشاره‌ای خواهیم داشت:

از سال 1396 با گسترش فعالیت‌‌های عمومی در فضای دیجیتال، قطارهای 5 ستاره فدک نیز امکانات دیجیتال خود را افزایش داد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان اشاره کرد به:

  • طراحی و راه اندازی سایت فدک
  • طراحی اپلیکیشن فدک
  • راه اندازی کانال تلگرام فدک
  • راه اندازی و توسعه صفحه اینستاگرام فدک

این بسترها توسط تیم‌‌های حرفه ای در داخل مجموعه فدک به صورت مستمر بروزرسانی می‌شوند تا بدین طریق اطلاع رسانی درست و به روز به مخاطبین فدک ارائه شود.

در راستای ماموریت قطارهای 5 ستاره فدک در جهت مهیا ساختن کلیه ملزومات یک گردشگری ریلی برای مهمانان خود، در سال 1396 این سازمان محصول قطار با هتل را ایجاد کرده و همکاری گسترده‌ای با هتل‌‌های بزرگ مشهد از جمله هتل درویشی، هتل قصر بین الملل، هتل سینور و ... را آغاز نمود. این محصول در حال حاضر با طیف وسیعی از هتل‌ها در کلاس‌‌های خدماتی و قیمت‌‌های متنوع، به صورت تور مشهد توسعه یافته است.

image

در کنار ارتباط نزدیک و موثر قطارهای فدک با مهمانان خود، این سازمان خدمات ویژه‌ای نیز برای آژانس‌‌های مسافرتی طرف قرارداد با خود ارائه می‌دهد، شامل:

  • برگزاری همایش قدردانی از آژانس‌ها در هتل پارسیان آزادی
  • برگزاری 4 تور آشنایی با قطارهای فدک جهت متصدیان برتر فروش
  • برگزاری 4 دوره آموزشی توسعه مهارت‌‌های فروش برای متصدیان فروش و ....

در کنار ایجاد راه‌‌های ارتباطی متنوع جهت تسهیل ارتباط فی مابین مهمانان قطارهای فدک با این سازمان، قطارهای فدک هر ساله در نمایشگاه‌‌های گردشگری داخلی و خارجی نیز شرکت کرده و ارتباط حضوری خود را با مهمان و شرکای تجاری خود تحکیم می‌بخشد.

قطارهای 5 ستاره فدک در راستای ایجاد نشاط در فضای قطار در حین سفر، اقدام به ارائه کیک تولد و گل به مهمانان در اعیاد مذهبی می‌نماید. همچنین برای مهمانان ویژه خود مانند گروه‌‌های زوج دانشجویی نیز در طول سفر اهدای گل و کیک انجام می‌گیرد.

قطارهای 5 ستاره فدک در جهت ارائه زنجیره خدمات سفر به مهمانان خود اقدام به توسعه خدماتی از قبیل: ترانسفر مهمانان فدک به ایستگاه راه آهن از طریق همکاری با اسنپ توسعـه فعالیت‌‌های گردشگری با قیمت مناسـب در مقاصد سفر از طریـق همکاری با نت برگ و ... نموده است.

این سازمـان در جهت تسهیل فرآیند خرید بلیت قطار، اقدام به راه‌اندازی کانال‌‌های مختلف فروش نموده است. کانال‌هایی از قبیل:

  • سایت فدک
  • اپلیکیشن اختصاصی فدک
  • واحد فروش تلفنی
  • همچنین این سازمان توانسته است با عقد قرارداد با سازمان‌‌های مختلف دولتی و خصوصی، خدمات گردشگری خود را به طیف وسیعی از پرسنل این ارگان‌ها ارائه دهد.

قطارهای 5 ستاره فدک تنها قطار ایرانی است که اقدام به چاپ و انتشار ماهنامه اختصاصی خود نموده است. این ماهنامه به صورت رایگان در داخل قطار توزیع شده و برای شرکای تجاری فدک ارسال می‌گردد.

همچنین در راستای توسعه فعالیت‌‌های گردشـگـری ریلـی، این سازمان در سال 1397 اقدام به طراحی و اجرای تورهای گردشگری خارجی در دو حـوزه‌ی گردشگران اروپایی و گردشگران عرب زبان نموده است.

در راستای ارائه‌ی خدمات بیشتر به مسافرانی که قطارهای فدک را جهت سفر انتخاب می‌نمایند، در سال 1397 باشگاه مشتریان فدک با عنوان هم سفر تشکیل شد. هدف از تشکیل این باشگاه حفظ ارتباط مستمر با مهمانان فدک و ارائه خدمات بیشتر به ایشان بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)