خانهاخبار
جورج آر.آر. مارتین: سه اسپین‌آف Game of Thrones به سرعت در حال پیشرفت هستند

جورج آر.آر. مارتین: سه اسپین‌آف Game of Thrones به سرعت در حال پیشرفت هستند

جورج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه رمان «نغمه یخ و آتش» می‌گوید سه اسپین‌آف سریال Game of Thrones هنوز در حال تولید هستند و پیشرفت‌های خوبی در این پروژه‌ها حاصل شده است.
۱۳۹۸/۲/۱۵

سریال محبوب و پرطرفدار Game of Thrones دارد به پایان خودش نزدیک می‌شود و با پخش سه قسمت دیگر رسما به کارش خاتمه می‌دهد. پخش فصل هشتم و پایانی سریال مشهور «بازی تاج و تخت» با سروصدای زیاد و شکستن رکوردهای متعدد از ۲۶ فروردین آغاز شد و هفته گذشته با طولانی‌ترین نبرد تاریخ سینما و تلویزیون بسیاری از طرفداران خود را حیرت‌زده کرد. با این حال شبکه HBO قصد دست کشیدن از قلمرو وستروس را ندارد و می‌خواهد چند سریال اسپین‌آف از مجموعه کتاب‌های جورج آر.آر. مارتین، خالق رمان «نغمه یخ و آتیش» بسازد.

مارتین در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که HBO در نظر دارد تا از داستان‌های جهان وستروس پنج سریال فرعی بسازد. اما حالا او در جدیدترین پست وبلاگش گفته که از این پنج سریال سه تای آن‌ها با سرعت در حال پیشروی هستند. چندی قبل در خبری اعلام شد که HBO از سازندگان یکی از این سریال‌ها خواسته تا برای آن یک قسمت آزمایشی تولید کنند. این اسپین‌آف در میان طرفداران با نام The Long Night شناخته می‌شود، اما مارتین می‌گوید نباید آن را با این نام خطاب کند. فیلمبرداری این سریال که به چندین هزار سال پیش از داستان Game of Thrones می‌پردازد از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

با این حال HBO فقط به این اسپین‌آف اکتفا نکرده و به گفته مارتین دو پروژه دیگر هم به صورت همزمان در دست تولید و بررسی قرار دارند. البته این نویسنده مشهور آمریکایی می‌گوید این دو پروژه هنوز در مرحله نوشتن فیلمنامه هستند، ولی روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و احتمالا به زودی از مرحله تئوری خارج می‌شوند. چند وقت پیش در خبری اعلام شده بود که یکی از این پنج پروژه که برایان کاگمن مسئول هدایت آن بوده از برنامه HBO خارج شده و دیگر قرار نیست روی آن کار شود.

مارتین هنوز درباره محتوای این دو پروژه یا محل وقوع آن‌ها چیزی نگفته است، اما در وبلاگ خود اشاره کرده که شاید بهتر باشد طرفداران نگاهی به کتاب «آتش و خون» بیندازند؛ کتابی که به تاریخچه خاندان تارگرین می‌پردازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۸/۲/۱۷
یکیش در مورد ائگون فاتحه به نظرم که بنیانگذار تارگریان بود یکی در مورد لانگ نایت یکیم در مورد شورش رابرت