خانهاخبار
موبایل گیمینگ Red Magic 3 فن داخلی دارد

موبایل گیمینگ Red Magic 3 فن داخلی دارد

موبایل جدید شرکت Nubia با نام Red Magic 3 موبایلی گیمینگ است که برای اولین بار در تاریخ برای خنک‌سازی از فن داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه 13 اردیبهشت وارد بازار چین می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۱۱

اگرچه تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی مدت‌هاست که سعی دارند به نحوی از شر فن‌ها خلاص شوند، ولی به نظر می‌رسد که بعضی از تولیدکنندگان موبایل نظر دیگری دارند. شرکت چینی Nubia اخیرا از جدیدترین موبایل گیمینگ خود به نام Red Magic 3 رونمایی کرده است؛ دستگاهی که سیستم خنک‌کننده داخلی آن از فن استفاده می‌کند تا اولین تلفن هوشمند تاریخ در این زمینه باشد. البته علاوه بر فن، از مایع هم برای خنک‌سازی این دستگاه استفاده می‌شود.

Red Magic 3 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است. البته اگر بخواهید می‌توانید مدل‌های پایین‌تر این موبایل را تهیه کنید که ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارند. رد مجیک ۳ همچنین دارای دو مدل با ظرفیت داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که از فناوری تیره‌سازی DC و HDR پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی این دستگاه دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی از نوع IMX586 قرار گرفته و دوربین جلو هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است. رد مجیک ۳ همچنین بلندگویی با خروجی صدای DTS:X ساراند و جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

ظرفیت باتری گوشی گیمینگ نوبیا ۵ هزار میلی آمپر است و به لطف قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی می‌توانید با ۱۰ دقیقه شارژ کردن، حدود ۱ ساعت با آن بازی کنید.

قیمت این دستگاه از حدود ۴۳۰ دلار شروع شده و برای مدل ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی به ۶۴۰ دلار می‌رسد. Red Magic 3 از ۱۳ اردیبهشت وارد بازار چین می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که وضعیت عرضه جهانی این محصول به چه شکل خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

شاهین

۱۳۹۸/۸/۲۷
تو متن بالا جا نشد مجبور شدم جداگانه یه متن دیگه براتون بنویسم از لحاظ کیفیت هم ندید مطمئنم به دو دلیل یک گوشی الانم کن شیائومی هست از همه بابت از لوازم لوکس استفاده کرده مثل همون پردازنده که سامسونگ برای نوت ده زده برای چین و امریکا چون اگه برای این دو کشور اسنپ دراگون نزنه اجازه فروش نمیدن پس از لحاظ نیمی از سخت افزار یکی هست از لحاظ صفحه نمایش هم وقتی امولد یا اولد میشه شرکت های کمی هستن که از این فناوری استفاده میکنن و وقتی توی امولدی از فناوری اچ دی عا ر و دی سی عای استفاده میشه یعنی شرکتی مطرح فناوری لازمه رو داره و از اون شرکت خریداری شده اما میمونه بحث دوربین که باید ببینی نرم افزار استوک گوشی چطور هست که اگه پردازنده اسنپ دراگون باشه احتمال ۹۹ درصد برنامه نرم افزاری برای رندر تصویر توسط جی کم ارائه شده که واقعا تو عکاسی به درد بخور هست و به شخصه من خودم از نرم افزار جی کم برای می ۹ خودم استفاده میکنم که اختلاف فاحشی رو ارائه میکنه برا رندر تصاویر و در مورد نوبیا هم اگه به ایران بیاد و قیمت منطقی باشه تحقیق میکنم ببینم براش زدن یا نه که اگه موجود باشه واقعا ارزش خرید این گوشی رو میبره بالا به همین دلایل هست که توی این یکی دو سال اخیر خیلی از مردم رو اوردن به گوشی های گیمینگ و اابته به پردازنده اسنپ دراگون
که اگر در این باره تحقیق کنین مطمئنن عرائض بنده رو قبول میکنین
و مثل من هیچ وقت حاضر نمیشین پول چند ده میلیونی زو به گوشی بدین که خدمات و کیفیت اش در حد همون گوشی چند میلیونی هست
به شخصه الان من اگر پول داشته باشم برای خرید گوشی اپل و سامسونگ به هیچ عنوان حاضر به خریدشون نمیشم
باز سلیقه و انتخاب شما یا من و بقیه فرق میکنه و قابل احترام چه با من موافق باشید چه نباشید

شاهین

۱۳۹۸/۸/۲۷
گوشی گیمینگ از لحاظ رفرش کردن فریم سرعت بیشتری رو دارن اینترنت نوعی برنامه ریزی شده که درش مختص همون بازی با ماکسیمم سرعت اجرا بشه که البته تو کشور ما این گزینه به درد نمیخوره چون پینگ بالاس در کشور های دیگه موقع گیم پینگ حرف اساسی رو میزنه در بازی های انلاین و شوتر مود همچنین در گوشی های گیمینگ خنک سازی دقیق تر و مهندسی شده تر استفاده میشه شما اگه همین گوشی رو بعد یک ساعت با پرفرمنس مود استفاده کنی در نهایت میبینی که دماش از گوشی های دیگه پایین تر هست و اذیت نمیکنه به مرور شاهد هیچ گونه لگ یا کندی داخل بازی نمیشی که بر اثر حرارت به وجود میاد و همچنین درش از دگمه های مخصوص در اطراف گوشی استفاده میشه که بتونی نهایت استفاده از انگشتات رو داشته باشی بازی های سبک بتل رویالی نیاز به این دارن که از چهار انگشت استفاده بشه و در گوشی وقتی بخوای از چهار انگشت بر روی صفحه نمایش استفاده کنی دو تا مشگل رو داری یکی میدان دیدت تو بازی به شدت پایین میاد و دومی اینکه فقط در حالت نشسته توان استفاده داری به همین دلیل هست که اغلب گیمر هایی که تو یوتیوب تولید محتوا میکنن برای درامد بیشتر از تبلت یا ایپد استفاده میکنن به شخصه من خودم زمانی که بیکار باشم و بخوام یه مقدار از استرس ام رو با بازی موبایلی کاهش بدم به شدت به جا ارامش عصبی میشم به سه دلیل بزرگ ترین پینگ بالای اپراتور هاس دومی نداشتن تبلت یا ایپد برای گیم هست چون الان تمام دنیا و از گوشی به عنوان مصارف شخصی مثل عکاسی و تماس استفاده میکنن و از تبلت یا ایپد برای مصارف روزمره مثل وبگردی گیم و غیره استفاده میکنن که با این گوشی این مشگل رو برطرف میکنن به شخصه اگه بدونم از لحاظ دوربین جواب میده حتما میخرم چون کارم ملک هست و مجبورم عکس واحد رو با جزئیات کامل بندازم تا بتونم به مشتری ارسال کنم و تویه این شرایط که بچه دومم هم تو راهه تنها گوشی که برام ارزشمند بوده شیائومی می ۹ بوده هم عکاسی هم پردازشگر هم همه چی چون پول خرید گوشی پرچمدار و برند رو به هیچ عنوان ندارم و توانایی خرید ایپد و تبلت زو هم ندارم به شخصه الان طوری شده که پول بنزین رو هم ندارم بزنم و سرویس بدم پس این گوشی اگه دوربینش حرف برا گفتن داشته باشه ارزش خرید بالایی نسبت به پرچمدار های شرکت های مطرح داره چون هم کیفیت بهتری رو ارائه میده اونم با قیمت خیلی پایین تر

علیرضا

۱۳۹۸/۲/۱۳
میشه یکی ب من توضیح بده گوشی گیمینگ ب چه دردی میخوره ؟
وقتی گوشی های پرچمدار و حتی نسل های قبلیشون میتونن تمام بازی هارو ب راحتی اجرا کنن!!

arshia - all rights reserved

۱۳۹۸/۲/۱۱
قابلیت فیلمبرداری 8k
فیلمبرداری سوپر اسلوموشن 1920fps
اینم از بقیه ویژگی هاش