خانهاخبار
طراحی بدون ناچ وان پلاس 7 پرو در یک تبلیغ روزنامه ای تأیید شد

طراحی بدون ناچ وان پلاس 7 پرو در یک تبلیغ روزنامه ای تأیید شد

در حالی که تنها 15 روز تا مراسم معرفی OnePlus 7 Pro باقی مانده است، امروز در تبلیغی که در روزنامه نیویورک تایمز درج شده، برخی مشخصات آن فاش شده است.
۱۳۹۸/۲/۱۱

امروز در روزنامه نیویورک تایمز شاهد درج تبلیغی مختص گوشی وان پلاس 7 پرو هستیم که برخی مشخصات آن را فاش کرده و در شاخه طراحی نیز به نمایشگر بدون ناچ آن اشاره کرده است.

در گوشه تصویر، لوگوی وان پلاس به چشم می خورد و طرح اسکچ گوشی OnePlus 7 Pro نیز در مرکز صفحه جای خوش کرده است. همان طور که مشاهده می کنید، دوربین سه گانه و درگاه USB-C در این تصویر دیده می شود. از جمله نکات جالب در این طرح اسکج، باتری غول پیکر و فقدان درگاه 3.5 میلیمتر هدفون است و در قسمت بالای بدنه هم شاهد دوربین سلفی پاپ آپ هستیم.

image

 

در قسمت بالایی طرح اسکچ، به وضوح متن No notch و No bezel را می بینیم که به ترتیب به نمایشگر بدون ناچ و بدون حاشیه اشاره دارد.  حالا که صحبت از نمایشگر به میان آمد، باید بگوییم که صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو به نرخ رفرش بین 60 تا 90 مگاهرتز مجهز است و به صورت خودکار و با توجه به دیتای نمایش داده شده، این ارقام بالا و پایین می شود که شخصی به نام Max J نام این تکنولوژی را Fluid AMOLED یا آمولد شناور گذاشته است.

در بخشی از متن درج شده، عبارت No 2000$ price tag را می بینیم که طغنه ای به گلکسی فولد سامسونگ به حساب می آيد. پیش بینی می شود که OnePlus 7 Pro با قیمت پایه 699 دلار در اختیار خریداران قرار گیرد که رقمی مناسب و رقابتی برای این محصول پرچمدار به حساب می آيد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)