خانهاخبار
رندرهای موتورولا Razr دستگاهی جذاب را به تصویر می‌کشد

رندرهای موتورولا Razr دستگاهی جذاب را به تصویر می‌کشد

اخیرا شایعات و گزارشات متنوعی درباره Motorola Razr منتشر شده بود، اما حالا رندرهایی در سطح اینترنت پخش شده که بسیار شبیه رندرهای رسمی است و اطلاعات جذابی را در درباره این دستگاه در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۲/۱۰

موتورولا ریزر یکی از مورد انتظارترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است. شایعات و گزارشات اخیر حکایت از آن دارد که این دستگاه ترکیبی مناسب از نوستالژی و فناوری‌های نوین خواهد بود. حالا به‌تازگی چند رندر جدید منتشر شده که به تایید این مدعا می‌پردازد.

تلفنی از گذشته با قابلیت‌های آینده

image

همان طور که انتظار می‌رفت موتورولا Razr نمایشگری ۶.۲ اینچی دارد که نسبت تصویر آن ۲۲:۹ است. با توجه به شکل و فرم فاکتور منحصر به فرد این دستگاه، پنل لبه-به-لبه آن در بالا و پایین زاویه‌های خاصی دارد. در بالای دستگاه ناچ نسبتا عریضی دیده می‌شود که میزبان بلندگوی تماس این موبایل است.

ریزر جدید موتورولا برای تبعیت از ریزر سال ۲۰۰۴ حاشیه بزرگی را در پایین نمایشگر خود جا داده است. اما برخلاف حاشیه تلفن‌های هوشمند امروزی، این قسمت کمی ضخامت دارد تا در هنگام تا شدن دستگاه با بخشی بالایی موبایل همسان شود. در این قسمت بلندگوی اصلی موبایل قرار گرفته است.

image

برخلاف تلفن‌های هوشمند سامسونگ و هوآوی، در رندرهای موتورولا ریزر هیچ نشانی از چین‌خوردگی دیده نمی‌شود. با این حال هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت که پرچمدار جدید موتورولا عاری از هر گونه چین‌خوردگی خواهد بود یا نه.

نمایشگر ثانویه می‌تواند خیلی مفید باشد

در قاب پشتی این دستگاه چیزی به جز لوگوی موتورولا دیده نمی‌شود. اما اگر به کمی بالاتر نگاه کنیم، چیزهای جالب‌تری می‌بینیم. هرچند در این رندرها به خاطر نور مصنوعی نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم، اما انتظار می‌رود که در بخش بالایی پشت دستگاه نمایشگری ثانویه قرار داشته باشد که قابلیت‌های مناسبی را در اختیار کاربر بگذارد.

در بخش دوربین، شایان ذکر است که موتورولا ریزر سنسور جلویی ندارد. به همین خاطر طرفداران سلفی باید از نمایشگر ثانویه و دوربینی که کنار آن قرار گرفته برای تهیه سلفی استفاده کنند.

image

اپلیکیشن دوربین Razr هم مثل اکثر تلفن‌های هوشمند مدرن دکمه‌ای دارد که دوربین را به حالت سلفی سوئیچ می‌کند. اگر این دکمه‌ای را فشار دهید، خروجی دوربین بر روی نمایشگر ثانویه به نمایش در می‌آید. علاوه بر این، گفته می‌شود که اگر دوربین را بر روی حالت تایمر تنظیم کنید، تایمر مربوطه بر روی نمایشگر ثانویه نشان داده خواهد شد.

در کنار این‌ها، نمایشگر ثانویه که تحت عنوان Moto Display شناخته می‌شود، می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و سایر اطلاعات کاربردی مثل زمان و وضعیت آب و هوا را به کاربر نشان دهد. با این حال برای اطلاع از جزئیات مربوط به قابلیت‌های این نمایشگر باید منتظر انتشار اپلیکیشن Moto Actions باشیم.

همچنین گفته می‌شود که با سوایپ کردن بر روی نمایشگر ثانویه ریزر می‌توانید بر روی نمایشگر اصلی دستگاه اسکرول کنید. با این کار دیگر لازم نیست مدام دست خود را روی صفحه قرار دهید و با این کار جلوی محتواهای مختلف را بپوشانید.

طراحی پریمیوم همراه با سخت‌افزاری تقریبا میان‌رده

انتظار می‌رود که موتورولا ریزر هم مثل گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هوآوی به جدیدترین و قوی‌ترین پردازنده موجود مجهز شود. با این حال، طبق گزارشات XDA Developers، ظاهرا باید منتظر اسنپدراگون ۷۱۰ باشیم که قدرت نسبتا کمتری دارد.

این دستگاه احتمالا در دو مدل با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی یا ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. موتورولا ریزر از سیستم عامل اندروید ۹ پای استفاده خواهد کرد و ظرفیت باتری آن ۲۷۳۰ میلی آمپر خواهد بود تا با فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی توربوپاور شارژ شود.

محتویات جعبه

در داخل جعبه این دستگاه کابل شارژر USB-C، هدفون USB-C و مبدل جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار دارد. علاوه بر این، در تصاویر استند خاصی را می‌بینیم که از طراحی ویژه‌ای برخوردار است. با این وجود هنوز نمی‌دانیم که این استند کارکرد به‌خصوصی خواهد داشت یا نه.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mobile1199

۱۳۹۸/۲/۱۰
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا ! اصلا باورم نمیشه !
با این که موتورولا تمام و کمال الان متعلق به لنوو هست ، ولی بعد این همه سال دارن سری razr رو احیا میکنن اونم درست با اصالت قدیم ! اصلا و ابدا فکر نمیکردم با صفحه نمایش خمیدی روزی بیان گوشی هایی به سبک گوشی های تاشو قدیم بسازن .
ایول داره لنوو . کاش hmd هم دوباره امسال یکی از گوشی های قدیم نوکیا رو به این شکل احیا کنه ...