خانهاخبار
چرا هوآوی نسبت به اپل از خلاقیت بیشتری برخوردار است؟

چرا هوآوی نسبت به اپل از خلاقیت بیشتری برخوردار است؟

علیرغم تمام محدودیت هایی که برای فروش محصولات هواوی در کشور آمریکا اتخاذ شده، اما این کمپانی به عنوان پرفروش ترین تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا شناخته می شود.
۱۳۹۸/۲/۹

همان طور که می دانید، مدتی است که کشور آمریکا، هواوی را تحریم کرده و از محصولات این کمپانی در کشور یاد شده استفاده نمی شود. کشورهایی مانند استرالیا، ژاپن و نیوزیلند نیز اجازه استفاده از محصولات هواوی را به فعالان در این عرصه نداده اند، اما با این وجود، نام هواوی به عنوان پرفروش ترین تولید کننده تجهیزات شبکه در اذهان ثبت شده است.

کشورهای مختلف در حال حاضر، از محصولات هواوی برای ارتقا تجهیزات شبکه و ارائه سرویس های به روز بی سیم به مشتریان خود استفاده می کنند. به همین دلیل در قسمت های مختلف شرکت هواوی، هزینه های زیادی صرف تحقیق و توسعه در این زمینه می شود. طبق گزارش بلومبرگ، مقامات هواوی در سال گذشته، حدودی 15.3 میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه در زمینه شبکه کرده اند که این رقم در مقایسه با 5 سال گذشته، حدودا سه برابر شده است. تنها شرکتی که در این زمینه نسبت به هواوی در جایگاه بالاتری قرار گرفته، آمازون است که نسبت به سال 2014، با افزایش 210 درصدی روبرو شده است.

image

هزینه سنگین در بخش تحقیق و توسعه که به نوآوری های جدید ختم می شود

سال گذشته، شرکت هواوی موفق به فروش 200 میلیون تلفن هوشمند شد و همین امر باعث گردید تا نامش در جایگاه سوم پر فروش ترین ها (پس از سامسونگ و اپل) قرار گیرد. با هزینه های سنگین در بخش تحقیق و توسعه، مهندسان هواوی توانستند در محصولات جدید این شرکت از تکنولوژی هایی استفاده کنند که همه را شگفت زده کرده و کمپانی های دیگر را نیز وادار به کپی برداری کرده است. به عنوان مثلا، گوشی P20 پرو هواوی، اولین محصولی بود که از دوربین سه گانه استفاده می کرد و میت 20 پرو نیز اولین اسمارت فونی بود که به شارژ بی سیم معکوس مجهز بود. این تکنولوژی عینا در گلکسی S10 سامونگ کپی برداری شده است و آيفون های 2019 نیز به احتمال زیاد از آن بهره مند خواهند شد. همچنین گوشی P20 اولین محصولی بود که در طراحی بدنه آن از حالت گرادینت استفاده شد و کمی بعد، شرکت های مختلف نیز دست به تولید محصولاتی از این سبک زدند.

برخی مواقع نوآوری های هواوی نیز باعث خلق قابلیت هایی شگفت انگیز می شود. به عنوان مثلا P30 پرو مجهز به یک ویژگی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به کمک زوم هایبرید دوربین این دستگاه، تصاویری زیبا از ماه را شکار کنید.

در حال حاضر، نام هواوی در بسیاری از کشورها، به عنوان ارائه دهنده سرویس 5G به حساب می آید، گرچه در این لیست نامی از آمریکا دیده نمی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

ملینا

۱۳۹۸/۲/۱۹
با مطلبی که نوشتید کاملا موافقم، دوستانی دارند تبلیغ سامسونگ رو میکنند واقعیتن چند سال با گوشی کار میکنند. که همچین حرفی می‌زنند. من قبلاً طرفدار گوشی سامسونگ بودم. ولی از وقتی هنگی هاش رو دیدم از این برند متنفر شدم، چون واقعاً پول تو جوب ریختنه.
از لحاظ قیمت و کیفیت من گوشی هوآوی رو تایید میکنم، چون دوسال پیش وقتی گوشیم رو یک میلیون تومان خریدم، گوشی سامسونگ با قابلیت های گوشی من دو میلیون بود. پس الکی نظر ندید که سامسونگ عالیه.???

محمد

۱۳۹۸/۲/۱۴
حمید خالی بند شما به همون هنگ جی بوت لوپیت بچسب که در بیشتر قسمت ها جزو بنجول ترین هاست

محمد

۱۳۹۸/۲/۱۱
کلا اشتباه میزنی احتمالا با گوشی فیک کار کردی وگرنه پرچمدار های سامسونگ عالی هستن و حبابی جلوش شبیه اسباب بازیه تو گوشی خوب ندیدی درحد همون حبابی چینی موندی

Mohsen

۱۳۹۸/۲/۱۱
اطلاعات من برای تشخیص این نظریاتی که دادم بالاس.مثلا تو کدوم نوآوری حرف اول را زد؟؟؟۳ مثال بیار تا شاید قانع بشیم.مگه بقیه سود زیادی میگیرن و صرف نواوری و ...نمیکنن؟مشکل داغ کردن و حرارت را خودم بعد از کار کردن با پرچمدارای سال گذشته هواوی احساس کردم این نشانه فدا کردن کیفیت و کمیت این برند هست.قبلا کیفیت کم بود قیمت کم(به گفته شما مثلا g610)اصلا چرا گوشی حسابش میکنی؟??
و حالا کیفیت کم با قیمت بالا.هر کسی حق داره انتخاب کنه چی بخره اما بهتره انتخاب بهتری کنیم.

حمید

۱۳۹۸/۲/۱۰
هنگسونگ بیشترین آمار خرابی گوشی رو بین تمام برندهای دنیا داره