خانهاخبار
اپلیکیشن هایی با کاربرد ویژگی Screen Time توسط اپل از اپ استور حذف شدند!

اپلیکیشن هایی با کاربرد ویژگی Screen Time توسط اپل از اپ استور حذف شدند!

اپل سابقه خوبی در زمینه حذف اپلیکیشن ها ندارد و این بار نیز نوبت به اپلیکیشن هایی با کاربرد قابلیت Screen Time رسیده است.
۱۳۹۸/۲/۹

در سیستم عامل iOS 12 شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به نام Screen Time هستیم که به کاربران اجازه می دهد تا میزان کار با گوشی را مشاهده و نرم افزارهای پرکاربرد را کشف کنند. پیش تر اپلیکیشن هایی با این مضمون در اپ استور وجود داشت و دارندگان آيفون و سیار محصولات مبتنی بر آی او اس قادر بودند تا به کمک آنها، اطلاعات جالبی در مورد رفتار نرم افزارها به دست آوردند. با اضفه شدن Screen Time به iOS 12، اهالی کوپرتینو دست به اقدامی جالبی زده و کلیه اپلیکیشن هایی که کاربرد مشابه داشتند را از اپ استور حذف کردند!

از زمان عرضه آی او اس 12، تیم مدیریت بر اپ استور به برنامه نویسان اپلیکیشن هایی با کاربرد Screen Time هشدار دادند تا در سریع ترین زمان ممکن، آنها را از این مرجع نرم افزاری حذف کنند، اما متأسفانه گوش هیچ یک از آنها به این امر شنوا نبود و همین موضوع نیز سبب شد تا مسئولان اپل طبق یک تصمیم از پیش تعیین شده، دست به حذف آنها بزنند.

image

 

به این ترتیب برخی برنامه نویسان مجبور شدند تا ویژگی یاد شده را از اپ های خود پاک کرده و اپلیکیشن خود را با قابلیت های دیگر همچنان به قوت خود باقی نگه دارند. کاربران نیز خود به خود وادار شدند تا به دنبال یک نرم افزار جایگزین گشته یا از قابلیت پیش فرض Screen Time استفاده کنند.

برخی دولوپرها در مصاحبه با نیویورک تایمز بر این باورند که ویژگی های اضافه شده توسط اپل در مقایسه با اپلسکیشن های سوم شخص از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و کودکان نیز قادر هستند تا با روش هایی آسان، بر سیستم کنترل و نظارت والدین خود تسلط پیدا کرده و محدودیت های ایجاد شده را برطرف نمایند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)