خانهاخبار
آپدیت جدید گلکسی اس 10 عمر باتری آن را افزایش می‌دهد

آپدیت جدید گلکسی اس 10 عمر باتری آن را افزایش می‌دهد

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی برای گلکسی اس 10 منتشر کرده که عمر باتری این دستگاه را افزایش می‌دهد. در این آپدیت بهینه‌سازی‌های روی سنسور مجاورت و بیکسبی نیز صورت گرفته است.
۱۳۹۸/۲/۸

علی‌رغم آن‌که ظرفیت باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس ۴۱۰۰ میلی آمپر است، اما عمر این باتری آن‌قدرها که فکرش را می‌کردیم دوام نمی‌آورد. بسیاری از کسانی که نسخه مجهز به پردازنده اگزینوس گلکسی اس ۱۰ پلاس را خریده‌اند می‌گویند مصرف انرژی این دستگاه حتی از گلسی نوت ۹ هم بیشتر است. اما حالا به نظر می‌رسد که آپدیت جدید این دستگاه به افزایش کارآمدی باتری آن کمک کرده است.

اگر از دو سیم کارت همزمان بر روی این پرچمدار قدرتمند استفاده کنید، در مجموع می‌توانید انتظار کارکردی ۱۵ ساعته را از گلکسی اس ۱۰ پلاس داشته باشید. این میزان مصرف به صورت متوسط در نظر گرفته شده و اصلا به معنای استفاده مداوم از دستگاه نیست.

اکنون با انتشار این آپدیت، همزمان با رفع مشکل مربوط به سنسور مجاورت و قابلیت Tap to Wake، ظاهرا به نظر می‌رسد که عمر باتری دستگاه هم بیشتر شده و کارآمدی سیستم عامل یا باتری افزایش یافته است. در کنار این‌ها، بیکسبی هم راحت‌تر می‌تواند الگوی رفتاری شما را بیاموزد و در مقابل فرمان‌هایتان واکنش نشان دهد.

اگر احیانا گلکسی اس ۱۰ دارید و دستگاه خود را آپدیت کرده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

دایی عباس

۱۳۹۸/۲/۸
با سلام
(بی ربط اما مهم)
دوستانی که میخواهند گوشی نو بخرن خیلی دقت کنن که سریال IMEI فانونی باشه حتما قبل از خرید از طریق همتا تست کنن (سریال روی جعبه گوشی هست)*7777#
چند روز قبل از عید یک گوشی جی شش پلاس بصورت حضوری از آل دیجیتال خریدیم که متاسفانه از اون تاریخ تا حالا هنوز رجیستر نشده که پیگیری چند باره هم هنوز بی نتیجه
بوده ( نه سیم اول نه دوم ) و پیغام این سریال غیر قانونی است از طرف همتا برای گوشی میاد ّ با توجه با اطلاعات سایت همتا این گوشی بصورت قاچاق بوده و سرویس نخواهد گرفت و این جواب همتا ست
(درصورتی که قصد خرید گوشی نو را داشتید، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه میکردید. لذا میتوانید دستگاه را به فروشنده بازگردانید. فروشنده موظف است ضمن قبول دستگاه، یا وجه پرداختی را به شما بازگرداند یا دستگاه قانونی ثبت‌شده، به شما تحویل دهد.)
با توجه به سابقه خوب آل دیجیتال امیدوارم مشکل ما رو حل کنه .
هر چند اجازه گذاشتن پیام رو نمیده یک عجیبه امیدوارم کار به تعزیرات نکشه.
#رجیستری
#آل دیجیتال