خانهاخبار
گلکسی Fit-e پیش از عرضه در وبسایت آلبانی سامسونگ رویت شد

گلکسی Fit-e پیش از عرضه در وبسایت آلبانی سامسونگ رویت شد

گلکسی Fit-e چند ماه پیش در رویداد آنپکد معرفی شده و قرار بود طبق گزارشات در تاریخ 31 اردیبهشت وارد بازار شود. حالا اما شعبه آلبانی سامسونگ این محصول را زودتر از موعد در فروشگاه خود قرار داده است.
۱۳۹۸/۲/۷

سامسونگ در ابتدای اسفند در رویداد آنپکد خود از چند محصول تازه از جمله سری گلکسی اس ۱۰، گلکسی واچ اکتیو و یک مچ‌بند سلامتی جدید به نام گلکسی Fit-e رونمایی کرد. این مچ‌بند دستگاهی ساده برای ردیابی وضعیت سلامتی فرد است که قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را ندارد اما قیمت آن بسیار مناسب است.

بر اساس گزارش وبسایت Android Pit، این مچ‌بند قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت با قیمت ۳۵ دلار وارد بازار آمریکا شود. مچ‌بند جدید سامسونگ در حال حاضر در دسترس نیست، ولی وبسایت شعبه آلبانی این شرکت آن را به محصولات فروشگاه خود اضافه کرده است.

این طور که پیداست گکلسی Fit-e در سه رنگ سیاه، سفید و زرد به بازار می‌آید. این مچ‌بند می‌تواند فعالیت‌های ورزشی، ضربان قلب، تعداد قدم‌ها و وضعیت خواب شما را ثبت کند. این دستگاه به یک باتری ۷۰ میلی آمپری مجهز شده و احتمالا در صورت مصرف عادی حدود ۶ تا ۷ روز برای شما کار خواهد کرد. نمایشگر ۰.۷۴ اینچی Fit-e یک نمایشگری مونوکروم POLED است که می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی را نشان دهد.

سامسونگ پیش از این با Gear S و Gear Fit توانسته بود به موفقیت زیادی در این بازار دست یابد؛ حالا آن‌ها با معرفی Fit-e قصد تسخیر آن بخشی از بازار را دارند که هوآوی و شیائومی با عرضه محصولات ارزان قیمت فعلا حرف اول را در آن جا می‌زنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)