خانهاخبار
تعمیرات موبایل در تهران (ماکروتل)

تعمیرات موبایل در تهران (ماکروتل)

گوشی های موبایل امروزه کاربرد گسترده ای میان تمامی اقشار مختلف جامعه پیدا کرده اند. به طوری که به یک وسیله ضروری برای تمامی افراد جامعه تبدیل شده است.
۱۳۹۸/۲/۷

گوشی های موبایل امروزه کاربرد گسترده ای میان تمامی اقشار مختلف جامعه پیدا کرده اند. به طوری که به یک وسیله ضروری برای تمامی افراد جامعه تبدیل شده است. اما ممکن است با گذشت زمان و یا اتفاقاتی مثل ضربه دیدن، مشکلاتی برای گوشی های موبایل پیش بیاید که نیازمند تعمیر باشد. و از آنجایی که تعمیرات موبایل نیازمند تخصص بالا و دقت می باشد، این مورد باید توسط متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای انجام گیرد.

تعمیرات موبایل و رفع اشکالات آن، ادعای بسیاری از مراکز و فروشگاه هایی است که در سطح شهر گسترده شده اند. با نگاهی گذرا به بازارها و تعمیرگاه‌های این حوزه، شما شاهد حضور گسترده ی تعمیرکاران موبایل و فروشگاه قطعات موبایل خواهید بود. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که  ، آیا  تمامی این افراد و مراکز، تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای  و استاندارد دارا هستند؟

image

 متاسفانه بسیاری مراکز استاندارد های لازم جهت تعمیرات موبایل را ندارند. عدم توجه به برخی عوامل، نظیرِ مجاز یا غیرمجاز بودنِ یک مرکز تعمیرات موبایل ، حضورِ تعمیرکاران و متخصصین کاربلد یا مبتدی، استفاده از ابزار و قطعات اورجینال و یا تقلبی می تواند عواقب نا مناسبی برای تلفن همراه شما داشته باشد.

یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات موبایل ، رفع مشکلات قطعات و  سخت افزاری این محصول است. گوشی های موبایل دارای قطعات ریز و درشت متعددی هستند که بروز آسیب در هریک از این قطعات می تواند تبعات بسیاری از جمله ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه، خاموش شدن خود به خودی و... داشته باشد. بررسی، تعمیر و تعویض قطعاتی مانند برد موبایل، قاب و شاسی ،میکروفن، تعویض تاچ و ال سی دی، اسپیکر، درب پشت، تعویض باتری موبایل و… نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی در زمینه تعمیر موبایل می باشد. همچنین علاوه بر تخصص استفاده از قطعات اصل و مناسب لازمه این امر می باشد. چرا که استفاده از قطعات غیر اصلی (کپی) ممکن است به سایر قسمت های گوشی نیز آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

image

ماکروتل ارائه دهنده حرفه ای و تخصصی خدمات تعمیر و تعویض قطعات و فروش قطعات اصل موبایل در خدمت شما کاربران عزیز می باشد . تمامی پرسنل ماکروتل  از تخصص و تجربه لازم برای ترمیم این قطعات برخوردار بوده و می توانند کلیه مشکلات سخت افزاری محصول مورد بحث را به شکل تخصصی برطرف نمایند. ماکروتل برای ارتقا سطح کیفی فرایند تعمیرات موبایل از بروز ترین ابزار و پیشرفته ترین آنها استفاده می کند تا بهترین کیفیت را برای مشتریان خود ارائه دهد. این نکته قابل ذکر است که تمامی محصولات و قطعات اورجینال بوده و با گارانتی تعویض معتبر به کاربران ارائه میگردد.

همچنین کاربران و همکاران عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت نسبت به خرید اینترنتی قطعات اصلی موبایل اقدام نمایند.

نشانی اینترنتی : Macrotel.ir

آدرس: دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل: تهران – بلوار کشاورز جنب خیابان نادری جنب بانک کشاورزی پلاک 170 طبقه اول واحد 1

ساعت کاری 9 صبح الی 19

تلفن های تماس: 88394581-021  88394572-021

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حسام گلكار

۱۳۹۸/۲/۹
من گوشيم صفحش شكست رفتم شركت ماكروتل واقعا عالي بود نيم ساعته گوشيمو گرفتم ????

حسام

۱۳۹۸/۲/۹
خيلي برام جالب بود الان تبليغ ماكرتل رو ديدم.
من تاچ ال سي دي و باطري آيفون ٦اس رو دادم عوض كردن خيلي عالي بود .كلا ٢٠ دقيقه زمان برد و جنس هم عالي بود بعد از چهار ماه سلامت باطريم ٩٩ هستش.
با دستگاه برام تست كردن .

نازنین عظیمی

۱۳۹۸/۲/۹
خودم چندماه پیش رفتم برای تعویض باتری سامسونگ S7 توی این دفتر کیفیت باتری هاشون عالی بود دقیقا همون چیزی که روی گوشی هست رو برام انداختن. قیمت هاشون از جاهای دیگه یه خورده گرون تره ولی ارزشش رو داره چون کیفیت برای من خیلی مهمه. دوستم آیفون داره دوبار توی علاءدین باتری تعویض کرده بود ولی ناراضی بود آدرس اینجا رو بهش دادم باتری خریداری کرد از این مرکز الان خیلی راضیه میگفت دستگاه های تست باتری آیفون و دستگاه تست کابل دارن برای گوشی آیفون البته من خودم فقط سامسونگ تعویض کردم و خیلی راضی بودم اگر براتون سرعت و کیفیت مهمه این مرکز رو پیشنهاد میکنم برای منی که همه کارم با گوشیه اینجا راضی کننده بود

رضا

۱۳۹۸/۲/۷
والا من پارسال یه HTC 10 بردم اینجا برای تعویض باتری فقط. باتری رو که عوض کردن تاچ گوشی مشکل پیدا کرد و کلا بخاطر خراب‌کاریشون مجبور شدم از اول گوشی رو باز کنم و کل پنل صفحه نمایش و تاچ رو عوض کنم و کلی هزینه انداختن روی دستم. هر چقدرم اعتراض کردم گفتن به ما ربطی نداره و از کجا معلوم قبل از اینکه به ما تحویل بدی گوشی مشکل نداشته و ما گوشی رو خاموش تحویل گرفتیم.

ارسلان

۱۳۹۸/۲/۷
خیلی گرون میگیرن قطعاتشونم از همه جا گرونتره با همون کیفیت