خانهاخبار
بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران

بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از واگذاری تعمیرات موبایل به یک مرجع مورد توجه قرار گیرد مربوط به کیفیت سرویس دهی و خدمات آن می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۷

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از واگذاری تعمیرات موبایل به یک مرجع مورد توجه قرار گیرد مربوط به کیفیت سرویس دهی و خدمات آن می‌شود. به نظر شما بهترین مراکز تعمیرات موبایل ایران کدامند و اگر گوشی شما خراب شود بهتر است از سرویس کدام مرجع استفاده کنید؟ در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران بپردازیم.

مقدمه

این روزها گوشی‌های موبایل به یکی از مهمترین لوازم شخصی ما تبدیل شده‌اند. بخش عظیمی از کارهای تجاری و روابط ما در طول روز با گوشی موبایل انجام می‌شود و این گجت‌ها منجر به سهولت در برقراری ارتباطات شده‌اند. با افزایش استفاده از گوشی به طبع احتمال خراب شدن آن‌ها و نیاز به تعمیر هم افزایش پیدا کرده و به نوعی تقاضا برای تعمیرات موبایل افزایش می‌یابد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا به هر دلیل بخواهید گوشی موبایل خود را تعمیر کنید. در این شرایط احتمالا اصلی‌ترین سوالی که در ذهنتان ایجاد می‌شود این است که برای تعمیر موبایل خود به کجا و چه کسی مراجعه کنم؟ بهترین مراکز تعمیرات موبایل کدام است و چگونه می‌توانم یک تعمیر مطمئن، سریع و کم هزینه را تجربه کنم؟ واقعیت این است که بازار تعمیرات موبایل خیلی پیچیده‌تر از آن چیزی شده که فکرش را می‌کنید. با گسترش تنوع گوشی‌ها و قطعاتی که برای آن‌ها عرضه شده، اصلا نمی‌توان به هر فرد یا مرجعی برای انجام تعمیرات گوشی اعتماد کرد.

image

این روزها تعمیرات موبایل به دو شیوه قابل انجام است که ما آن‌ها را شیوه سنتی و شیوه مدرن می‌نامیم. منظور از شیوه سنتی، مراجعه حضوری به تعمیرکار و واگذاری گوشی به وی برای انجام تعمیرات است. اما منظور از شیوه مدرن، استفاده از خدمات مراکز تعمیر موبایل جدیدی است که سرویس‌های خود را با یک تماس تلفنی یا به طور آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌دهند. اما برای پاسخ دادن به این سوال که بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران کدامند باید یک قدم رو به جلوتر برداشته شود. به همین دلیل ما در این مطلب می‌خواهیم دو روش مختلف سنتی و مدرن تعمیرات موبایل در ایران را مورد بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف هر یک از این دو روش را برایتان عنوان کنیم و سپس لیستی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران را ارائه خواهیم کرد. سر آخر هم یکی از این مراکز را به عنوان بهترین مرکز تعمیرات گوشی به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

روش سنتی: تعمیرات موبایل با مراجعه حضوری نزد تعمیرکار

روش سنتی انجام تعمیرات تلفن همراه بدین گونه است که شما با گوشی معیوب خود به تعمیرکار مراجعه می‌کنید. تعمیرکار موبایل در این حالت فردی است که یک مغازه دارد و با گذراندن چند دوره کوتاه توانسته مجوز تعمیرات موبایل را دریافت کند. این روش برای سالیان دراز تنها روشی بود که کاربر به منظور انجام تعمیرات گوشی قادر به استفاده از آن بودند و هم اکنون هم خیلی از افراد از همین روش سنتی برای انجام تعمیرات گوشی خود استفاده می‌کنند. اما متاسفانه ما با توجه به شرایط فعلی بازار و با توجه به تجربیات شخصی خودمان، عقیده داریم که استفاده از این روش به هیچ عنوان نمی‌تواند بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تلفن همراه محسوب شود.

به عقیده ما هیچ یک از مراجعی که به شیوه سنتی خدمات تعمیر گوشی را ارائه کرده‌اند نمی‌توانند در لیست بهترین مراکز تعمیرات موبایل جای بگریند، اما چرا؟ دلایل زیادی وجود دارند که منجر می‌شوند روش سنتی تعمیرات موبایل این روزها روشی مطمئن و قابل اعتماد نباشد. در بخش زیر سعی می‌کنیم مهم‌ترین مشکلات و معضلاتی که در روش‌های سنتی تعمیرات گوشی وجود دارند را برایتان نام ببریم:

  • تنوع گوشی‌ها و دانش کم تعمیرکاران: گوشی‌های موبایل این روزها بسیار متنوع تر از قبل شده‌اند و برندهایی همچون سامسونگ و هوآوی به تنهایی صدها مدل گوشی دارند. از سمت دیگر اغلب تعمیرکاران موبایلی که سرویس‌های سنتی تعمیرات موبایل را ارائه کرده‌اند عموما با گوشی‌های مدرن و تکنیک‌های نوین تعمیرات موبایل آشنایی ندارند. این مسئله سبب می‌شود تا تعمیرکاران بازار آزاد و سنتی عموما تجربه لازم برای تعمیر کردن گوشی‌های جدید را نداشته باشند و واگذاری گوشی‌های مدرن و پرچمدار برای تعمیر کردن به آن‌ها ریسک بالایی را به همراه داشته باشد.
  • زمانگیر بودن: یکی از اصلی‌ترین مشکلات سرویس‌های سنتی تعمیر موبایل مربوط به زمانگیر بودن می‌شود. تصور کنید ال سی دی آیفون شما شکسته و می‌خواهید به روش سنتی و با مراجعه حضوری به نزد تعمیرکار آن را تعمیر کنید. در این شرایط باید حداقل نصف روز خودتان را برای مراجعه حضوری به نزد تعمیرکار هدر دهید و گذشته از آن کلی هزینه بنزین، اسنپ، کرایه تاکسی و غیره بدهید. در این بین تا گوشی شما تعمیر شود احتمالا باید چند روزی بدون گوشی سر کنید و نهایتا بعد از تعمیر هم با مراجعه حضوری گوشی را از تعمیرکار تحویل بگیرید. پس روش‌های سنتی که برای تعمیر گوشی بکار می‌روند بسیار زمانگیر هستند.
  • عدم اطمینان از بکارگیری قطعات اورجینال: تصور کنید باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد و برای انجام این کار به یک تعمیرکار موبایل مراجعه کرده‌اید. تعمیرکار به شما می‌گوید که دو نوع باتری در گوشی شما قابل نصب است. باتری اول اورجینال بوده و برای نصب آن باید 300.000 تومان هزینه کنید. باتری دوم گرید A (از اصطلاحات عجیب تعمیرکاران که برای اشاره به قطعات غیر اورجینال به کار می‌رود!) بوده و برای تعویض آن باید 150.000 تومان پرداخت کنید! تصور کنید شما به تعمیرکار می‌گویید که باتری نوع اول و اورجینال را در گوشی شما نصب کند. دو روز بعد برای تحویل گوشی به وی مراجعه می‌کنید و گوشی را از او تحویل می‌گیرید. چطور می‌توانید مطمئن باشید که باتری بکار رفته در گوشی شما اورجینال است و همان باتری 150.000 تومانی نیست؟! مطمئن باشید هیچ تعمیرکار سنتی در بازار موبایل برای این موضوع به شما تضمین کتبی نمی‌دهد که باتری تعویضی در گوشی موبایلتان اورجینال باشد!
  • دستمزدهای عجیب، گزاف و نامشخص: از دیگر دلایلی که اجازه نمی‌دهد مغازه‌های تعمیر موبایل سنتی در لیست بهترین مراکز تعمیرات موبایل ما جای بگیرند، می‌توان به مشخص نبودن دستمزد تعمیرات اشاره کرد. شاید باور نداشته باشید اما اگر بخواهید ال سی دی شکسته آیفون خود را تعویض کنید و به 5 مغازه تعمیر موبایل سنتی مختلف مراجعه نمایید، احتمالا هر یک از این 5 تعمیرکار قیمتی متفاوت به شما پیشنهاد می‌دهند! بنابراین متاسفانه در بازار سنتی اصلا روال مشخصی برای هزینه تعمیرات موبایل وجود ندارد و این مسئله هم از دیگر معایب سرویس‌های سنتی تعمیر موبایل است.
  • طولانی بودن تعمیرات: عموما تعمیرکاران موبایلی که به طور سنتی تعمیرات موبایل را انجام می‌دهند، قطعات مورد نیاز گوشی‌های تعمیری را از مرجع دیگری تهیه می‌کنند و بدین ترتیب گاها چند روز طول می‌کشد که قطعه‌ای به دست آن‌ها برسد. به همین سبب و همچنین به دلیل عدم تمایل به انجام سریع تر تعمیرات، اغلب مراکز ارائه دهنده سرویس‌های سنتی تعمیر موبایل برای هر تعمیر کوچک چند روز زمان صرف می‌کنند. برای مثال تعویض باتری آیفون در عمل شاید 60 دقیقه زمان را هم لازم نداشته باشد، اما تعمیرکاران سنتی برای انجام این کار حداقل 1 روز زمان صرف خواهند کرد. پس سرعت عمل پایین هم از دیگر مشکلات و معضلات روش‌های سنتی تعمیر موبایل است.

موارد فوق تنها بخش کوچکی از مشکلات و معضلاتی هستند که با استفاده از سرویس‌های سنتی تعمیرات موبایل ملزم به دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها خواهید بود. به همین جهت ما عقیده داریم که افراد و تعمیرکارانی که به شیوه سنتی سرویس تعمیر گوشی را ارائه کرده‌اند به هیچ وجه نمی‌توانند در لیست بهترین مراکز تعمیرات موبایل ما جای داشته باشند.

image

روش مدرن: تعمیرات موبایل با ثبت سفارش تلفنی و آنلاین

شرکت‌های جدیدی این روزها سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن تر ارائه می‌کنند. طبق ضوابط این شرکت‌ها مشتری می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت درخواست تعمیرات موبایل خودش را به ثبت برساند. به عقیده ما این روزها مراکزی که این‌گونه سرویس‌ها را ارائه کرده‌اند بنا به دلایل زیادی می‌توانند به عنوان بهترین مراکز تعمیرات موبایل کشور انتخاب شوند. برخی از اصلی‌ترین دلایل برتری این مراکز نسبت به روش های سنتی تعمیرات موبایل شامل موارد زیر می‌شود:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری: با سرویس تعمیر گوشی مراکز موبایل دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان برای انجام این کار ندارید، چون سفارش تعمیرات به صورت آنلاین یا تلفنی توسط کاربر ثبت می‌شود.
  • تعمیرات تخصصی موبایل: عموما اغلب شرکت‌هایی که سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن ارائه می‌کنند به تجهیزات مدرن‌تری مجهز هستند و کارشناسان فعال در این مراکز هم اطلاعات به روزتری برای تعمیر گوشی مشتریان دارند. این مسئله سبب می‌شود تا تعمیرات موبایل به شیوه تخصصی‌تری در این مراکز انجام گیرد.
  • هزینه مشخص و عادلانه: سرویس‌های تعمیراتی که توسط مراکز تعمیر موبایل مدرن ارائه شده همگی هزینه مشخصی دارند. بنابراین خیال مشتری از بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کند راحت است و مطمئن خواهد بود که مشکلی در کار نیست! اگر شما یا اقوامتان بارها هم برای تعویض ال سی دی آیفون خود با این مراکز تماس بگیرید، هزینه مشابه و یکسانی برای هر یک از شما عنوان می‌شود.
  • سرعت عمل بیشتر: مراکزی که تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن انجام می‌دهند به خوبی می‌دانند که سرعت عمل برای مشتری اهمیت زیادی دارد و مشتری دوست دارد هرچه سریعتر گوشی وی تعمیر شود. سرعت عمل انجام تعمیرات در این مراکز عموما از تعمیرکاران سنتی بیشتر است.
  • سایر سرویس‌های جانبی: علاوه بر موارد فوق برخی از مراکز تعمیرات گوشی مدرن‌تر سرویس‌های جانبی را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. گارانتی تعمیرات، ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویضی، پیک رایگان برای دریافت و تحویل گوشی درب منزل و غیره از آپشن‌هایی هستند که توسط برخی از مراکز تعمیر موبایل برتر ارائه شده‌اند.

موارد فوق بخشی از مزیت‌های مراکزی هستند که تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن ارائه می‌کنند. طبیعتا هر چقدر یک مرکز تعمیرات موبایل در موارد یاد شده بهتر عمل کند، رتبه و نمره بهتری هم از جانب مشتریانش دریافت خواهد کرد.

بهترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران

اما بهترین مراکز تعمیرات موبایل کدامند؟ در ادامه لیستی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل ایران را خدمتتان ارائه می‌کنیم. تمام مراکزی که در این لیست قرار دارند سرویس مدرن تعمیرات موبایل را ارائه خواهند کرد و امکان ثبت سفارش تعمیر در این مراکز با تماس تلفنی یا از طریق سایت آن‌ها امکانپذیر خواهد بود.

رتبه اول: موبایل کمک

image

موبایل کمک بدون تردید یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل کشور است. این مرکز تعمیرات موبایل از ثبت سفارش تعمیرات به صورت آنلاین و با تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند. برای ثبت سفارش تعمیر گوشی خود در این مرکز کافیست با شماره 021۷۵۱۴۷ تماس حاصل کنید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت آن درخواست خود را به ثبت برسانید. موبایل کمک با پیک رایگان گوشی شما را درب منزل تحویل می‌گیرد و کارشناسان آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات لازم را روی گوشی انجام می‌دهند. بعد از تعمیر هم گوشی با پیک رایگان به آدرس شما ارسال و درب منزل تحویل داده می‌شود. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود دارای گارانتی بوده و قطعات تعویضی گوشی مشتریان هم از ضمانت اورجینال بودن بهره‌مند هستند. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت سرویس تعمیرات موبایل این شرکت در ادامه نام برده شده‌اند.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی
  • سرعت عمل بسیار بالا در رسیدگی به سفارشات
  • اعزام پیک رایگان به محل برای دریافت و تحویل گوشی
  • انجام تعمیرات تخصصی با مدرن‌ترین تجهیزات
  • دریافت هزینه بسیار مقرون به صرفه و رقابتی
  • ضمانت تعمیرات
  • تضمین اورجینال بودن قطعات تعویضی

همچنین در وبسایت موبایل کمک برای آگاهی بیشتر شما قبل از سپردن تعمیرات خود به این مرکز، بخشی وجود دارد که در آن تمام آموزش‌های رایگان تعمیرات موبایل برای شما به صورت مرحله مرحله قرار گرفته است که به راحتی می‌توانید مراحل انجام تعمیرات موبایل را مطالعه کنید.

رتبه دوم: موبایل آباد

شرکت موبایل آباد هم به عنوان یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیرات موبایل انتخاب می‌شود. سرویس این شرکت هم به صورت مدرن ارائه شده و امکان ثبت سفارش تعمیرات در این مرکز با ثبت سفارش در سایت موبایل آباد امکانپذیر خواهد بود. در این مرکز یک نرخ نامه کاملا مشخص برای تعیین هزینه تعمیرات انواع گوشی‌ها ارائه شده است. هزینه تعمیراتی که توسط موبایل آباد دریافت می‌شود شاید کمی زیاد باشد اما کیفیت خدمات آن‌ها مطلوب است. با ثبت سفارش در این مرکز شما یک کد رهگیری دریافت می‌کنید و دائما قادر به پیگیری وضعیت تعمیر تلفن همراه خود خواهید بود. برخی از اصلی‌ترین نقاط قوت سرویس موبایل آباد به شرح زیر است.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت
  • سرعت عمل خوب
  • انجام تعمیرات تخصصی با تجهیزات مناسب
  • مشخص بودن نرخ نامه تعمیرات
  • ارائه کد رهگیری برای ردیابی وضعیت سفارشات

رتبه سوم: دیجی دکی

دیجی دکی هم یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیرات موبایل است که به عقیده ما توانسته در مدت زمان کوتاه رشد مناسبی داشته باشد. این شرکت ابتدا به کاربران و مشتریان خودش مشاوره رایگانی جهت انجام تعمیرات می‌دهد و در صورت موافقت آن‌ها سفارش را به طور رسمی ثبت می‌کند و سایر مراحل تعمیر پیگیری می‌شوند. سرعت عمل نسبتا خوب و امکان تعمیر گوشی در محل از مزیت‌های اصلی سرویس دیجی دکی هستند. مزیت‌های اصلی سروی دیجی دکی به شرح زیر است.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین
  • ارائه مشاوره برای تعمیرات موبایل با کمترین هزینه
  • سرعت عمل خوب
  • تعمیر در محل و در حضور مشتری

رتبه چهارم: آوا فیکس

آوا فیکس از دیگر شرکت‌هایی است که تعمیرات گوشی موبایل را به شیوه مدرن و با ثبت سفارش آنلاین امکانپذیر می‌کند. مشتریان این شرکت عموما از سرویسی که توسط کارشناسان آن ارائه شده رضایت داشته‌اند و به همین سبب آوا فیکس در لیست بهترین مراکز تعمیرات موبایل ما جای گرفته است. برای استفاده از خدمات این شرکت کافیست با شماره تماس آن ارتباط برقرار کنید و مشکل گوشی خود را شرح دهید تا برآورد هزینه انجام گیرد. پس از موافقت شما برای تعمیر گوشی، یک زمان از جانب شما تعیین می‌شود و در آن بازه زمانی کارشناس آوافیکس به آدرس شما اعزام و گوشی را در محل برایتان تعمیر می‌کند. مزیت‌های اصلی سرویس آوافیکس به شرح زیر است.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت
  • انعطاف‌پذیری خوب برای انتخاب زمان تعمیر و مراجعه کارشناس
  • مشخص کردن نرخ تعمیرات قبل از انجام تعمیر
  • تعمیر در محل و در حضور مشتری

رتبه پنجم: مستر موبایل ریپیر

آخرین شرکتی که به عنوان یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیرات موبایل ایران معرفی می‌کنیم مستر موبایل ریپیر (MrMobileRepair) است. این شرکت هم سرویس تعمیرات گوشی را به صورت آنلاین و با امکان ثبت سفارش از طریق سایت و همچنین تماس تلفنی فراهم می‌کند. پس از ثبت سفارش، پیک رایگان شرکت به آدرس شما اعزام می‌شود و گوشی را از شما دریافت می‌کند. گوشی به شرکت ارجاع داده شده و تعمیرات لازم روی آن انجام می‌شود. در نهایت هم گوشی با پیک رایگان به آدرس مشتری ارسال خواهد شد. نکته جالب اینجاست که مستر موبایل ریپیر علاوه بر تعمیرات گوشی و تبلت، تعمیرات لپ تاپ را هم تحت پشتیبانی قرار می‌دهد. برخی از اصلی‌ترین نقاط قوت سرویس این مرکز به شرح زیر است.

  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت و با تماس تلفنی
  • سرعت عمل خوب
  • انجام تعمیرات تخصصی
  • پشتیبانی از تعمیرات لپ تاپ
  • اعزام پیک رایگان به محل برای دریافت و تحویل گوشی
  • هزینه نسبتا مناسب

بهترین مرکز تعمیرات گوشی موبایل کدام است؟

با توجه به تجربه شخصی که داشتیم، شرکت موبایل کمک نسبت به سایر شرکت‌های نام برده شده سرویس بهتر و مطمئن‌تری را ارائه می‌کند. تعمیرات تخصصی موبایل عموما در این مرکز ظرف کمتر از چند ساعت انجام می‌شوند و گوشی پس از تعمیر در چند ساعت با پیک رایگان به آدرس مشتری ارسال و درب منزل به وی تحویل داده می‌شود. نرخ‌ها و قیمت‌هایی که موبایل کمک برای انجام تعمیرات روی گوشی مشتریان در نظر گرفته بسیار رقابتی و مناسب هستند. از سمت دیگر تمام تعمیرات در این مرکز با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود. موبایل کمک ضمانت می‌کند که قطعات اورجینال را در گوشی مشتریان بکار ببرد و تمام تعمیراتش دارای گارانتی هستند. به عقیده ما از بین بهترین مراکز تعمیرات موبایل نام برده شده، موبایل کمک بهترین سرویس دهنده فعلی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

esmaeeldazak73

۱۴۰۲/۱۰/۱۴
تو اصفهان من مسافر بودم و تو گوگل سرچ کردم یک تعمیرگاه هست گفتم شاید بتونم براش جبران کنم به نام تعمیرات موبایل۰۹۱۳ ، همه جا به من گفتن باید ال سی دی عوض بشه ولی با تعویض یک سلف وخازن کارم رو حل کرد تو گوگل اگر سرچ کنید می تونید پیداش کنید.

وحید

۱۴۰۱/۷/۲۳
سلام
متاسفانه توی اهواز یه مرکز تعمیرات موبایل هست بنام موبایل پارک ؛
متاسفانه موبایل پارک فقط هزینه دریافت میکنن بدون اینکه مسئول انجام کار خودشون باشند.بنده یک عدد تبلت بهشون دادم و اونا هم ال سی دی رو عوض کردن و پولش رو گرفتن و گفتن درست شده و چندین بار بنده مراجعه کردم و رفع نشدن مشکل رو بهشون گفتم و بعد از چند هفته گفتن باید بیخیال تبلت شد چون احتمالا بردش هم مشکل داره.یعنی فقط الکی پول یه ال سی دی 600 هزار تومانی رو از من گرفتن اون هم به قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان و تبلت خراب مجددا به بنده تحویل دادن.

..

۱۴۰۰/۱۱/۵
بخاطر تبلیغ خودتون بقیه رو بی آبرو نکنید. از کجا معلوم تعمیر کارای شما دزد نباشند. بعدم شماهم مثل این فروشگاه های زنجیره ای هستید که خوش رنگ و لعاب هستید ولی از پشت پرده تیغ میزنید

مرتضی نوبهاری

۱۴۰۰/۱/۸
لطفا گوشی اسیب دیده خود را به هر تعمیر گاهی برای تعمیر نسپارید که نه تنها مشکل موبایل شما را برطرف نمیکنند بله مشکلی به مشکلات اضافه میکنند و فقط به نظر افرادی که یا به دلیل نشناختن یا تبلیغ گمراه کننده با آنها در ارتباط بوده اندتوجه کنید .گوشی من دو مشکل داشت یکی اینکه او تی جی ان از کار افتاده بود و فلش را نمیشناخت ودیگر دکمه هوم ان لق شده بود و من باتوجه به تبلیغ گمراه کننده ان را به "مرکزسخت افزار ایران" برای تعمیر دادم که وقتی گوشی را پس دادندنه تنها مشکل فلش رفع نشده بود و لقی دکمه هوم بر طرف نشده بود وفقط فلت اوریجینال دکمه را با یک فلت متفرقه عوض کرده بودند بلکه میکرفون ان را هم از کار انداخته بودند لذا خواهش میکنم وقت و پول و سلامت گوشی خود را دراختیار تعمیر گاه های کار نابلد قرار ندهیدو حتما قبل از انتخاب تعمیرگاه فقط نظر کاربران در مورد انها رامطالعه کنید.موفق باشید

افشار

۱۳۹۸/۷/۲۱
شما تعمیرکارای شخصی کمتر دزدی کنید و شارلاتان بازی در بیارید تا مردم و در نتیجه سایت های تخصصی هم بیشتر به شما اعتماد کنند(در جواب محمد)