خانهاخبار
سه نفر از اعضای اصلی تیم طراحی جانی آيو، شرکت اپل را ترک کردند

سه نفر از اعضای اصلی تیم طراحی جانی آيو، شرکت اپل را ترک کردند

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سه تن از اعضای اصلی تیم طراحی جانی آيو که مسئولیات زیادی را نیز بر عهده داشتند، از این گروه خارج شدند.
۱۳۹۸/۲/۷

همان طور که می دانید، جانی آیو به همراه افرادی که تحت نظر او کار می کنند، مسئولیت طراحی محصولات اپل را بر عهده دارند. طبق آخرین گزارش وال استریت ژوزرنال، سه نفر از اعضای اصلی این تیم که جزء پرسنل کلیدی به حساب می آیند، به تازگی کمپانی اپل را به مقصد نامعلومی ترک کردند و حدود 50 سال سابقه درخشان در این زمینه را با خود به همراه بردند.

طبق این نوشته، ریکو زورکندورفر و Daniele De Liliis که جمعا حدود 35 سال در شرکت اپل مشغول به کار هستند، تیم طراحی اپل را ترک کردند و Julian Honig نیز در نظر دارد تا طی ماه های آينده، به آنها ملحق شود.

از گوشه و کنار به گوش می رسد که جانی آيو، افراد جدیدی را در بخش طراحی صنعتی استخدام کرده و همین موضوع باعث شده تا نفرات یاد شده تصمیم به ترک شرکت اپل بگیرند.

image

استیو جابز در دوران مدیریت خود، تیم طراحی و سخت افزار را همواره در کنار تیم نرم افزار نگه می داشت و به صورت روزانه روی آخرین فعالیت های آنها نظارت داشت. به این ترتیب آنها از هماهنگی فوق العاده ای بهره مند بودند و همین موضوع نیز باعث شده بود تا شرکت اپل، به عنوان خانه اصلی بسیاری از کارمندان به حساب آید. در ده سال اخیر، تعداد کمی از کارمندان تصمیم به ترک کوپرتینو گرفته اند.

دنی کاستر و کریستوفر استرینگر، دو تن از افرادی هستند که به ترتیب با 23 و 21 سال حضور در تیم طراحی کمپانی اپل، سابقه درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و بعد از این مدت، تصمیم به ترک این شرکت گرفته و کار خود را در محلی دیگر آغاز کرده اند.

جانی آیو در سال 2015، تمرکز روزانه خود از تیم طراحی را قطع کرد و به صورت کامل روی پروژه طراحی اپل پارک مشغول شد. ریچارد هوارث در این مدت دو ساله، مسئولات وی را بر عهده داشت تا اینکه در دسامبر 2017، جانی آیو مجددا به محل سابق خوود بازگشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)