خانهاخبار
هوآوی به دنبال معرفی گوشی P Smart Z با دوربین پاپ آپ

هوآوی به دنبال معرفی گوشی P Smart Z با دوربین پاپ آپ

انتشار تصاویر رندری از یک گوشی برند هوآوی نشان می‌دهد که این سازنده هم قصد دارد دوربین برخی محصولات هوشمند خود را به شکل پاپ آپ طراحی کند. این گوشی ممکن است ماه آینده معرفی شود.
۱۳۹۸/۲/۷

طراحی صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه با تعبیه دوربین سلفی پنهان احتمالا تازه‌ترین ترند در دنیای موبایل است. تصاویر رندر تازه‌ای از یک گوشی مرموز برند هوآوی منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده هم قصد دارد به دنبال سامسونگ، شیائومس و اوپو اولین گوشی هوشمند خود را با دوربین پاپ آپ معرفی کند.

این گوشی که آن را فعلا به نام Huawei P Smart Z می‌شناسیم، پنل نمایش 6.59 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و همچنین ناچ بسیار کوچک دارد و احتمالا مشخصات میان رده خواهد داشت. دوربین پاپ آپ کوچک با لنز 16 مگا پیکسلی هم طراحی پنل جلوی این گوشی تازه را تکمیل کرده است.

image

 

در پنل پشتی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی هستیم. اطلاعات دقیقی در این باره موجود نیست اما حدس می‌زنیم لنزهای اصلی و عمق تصویر در این ماژول 16 و 2 مگا پیکسلی باشند.

P Smart Z مانند اغلب میان‌رده‌های هوآوی احتمالا به پردازنده kirin 710 مجهز می‌شود. این گوشی همچنین از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌توان آن را با کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت ارتقا بخشید.

image

 

سایر جزئیات احتمالی این دستگاه شامل اندروید 9.0، رابط کاربری EMUI 9.1، جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی می‌شود.

میان‌رده تازه هوآوی ممکن است ماه آینده رسما معرفی شود. انتظار می‌رود P Smart Z در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی به قیمت 210 یورو به بازار راه پیدا کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)