خانهاخبار
دومین گوشی منعطف هوآوی در دست توسعه

دومین گوشی منعطف هوآوی در دست توسعه

انتشار تصویر تازه‌ای از یک گوشی منعطف هوآوی با حاشیه‌های ضخیم نشان می‌دهد که این سازنده چینی گوشی هوشمند دیگری مشابه با Mate X در دست توسعه دارد.
۱۳۹۸/۲/۷

تصویر زنده تازه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد هوآوی احتمالا نسخه جدیدی از گوشی منعطف Mate X خود در دست توسعه دارد. اگر به دقت به این تصویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این گوشی تاحدودی شبیه به Mate X طراحی شده است اما حاشیه‌های ضخیم‌تری دارد.

براساس گزارش خبرگزاری Phone Radar، تصویر متعلق به نمایشگاه بین المللی MWC 2019 است که در فوریه برگزار شد. همان‌طور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند در اطراف بالا، پایین و یکی از کناره‌های پنل نمایش حاشیه‌های ضخیمی دارد.

گوشی منعطف در این تصویر، همینطور مانند Mate X رو به بیرون خم می‌شود. دوربین اصلی آن هم در پنل پشتی به صورت عمودی چینش شده و کمی برجسته‌تر از سطح است.

image

 

انتشار این تصویر احتمالات متفاوتی را نشان می‌دهد. تصویر پیش رو ممکن است نسخه پروتوتایپ ابتدایی از Mate X بوده که هوآوی پیش از نسخه نهایی روی آن کار می‌کرده است. از طرف دیگر کمپانی سازنده احتمالا قصد دارد سری گوشی‌های منعطف خود را گسترش دهد و نسخه‌های پیشرفته‌تری را از Mate X روانه بازار کند.

انتظار می‌رود پرچمدار Mate X در نیمه سال 2019 در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار گیرد و شایعه شده است که روند عرضه آن از ماه ژوئن آغاز خواهد شد. از آنجا که سامسونگ روند عرضه Galaxy Fold خود را به تاخیر انداخته، شایعه شده است که این گوشی هم احتمالا از ماه ژوئن به بازار راه پیدا می‌کند. بدین ترتیب در ژوئن شاهد عرضه دو گوشی منعطف سطح بالا از سامسونگ و هوآوی خواهیم بود.

طراحی انعطاف‌پذیری در این دو گوشی متفاوت است. Mate X رو به بیرون و Galaxy Fold رو به داخل تا می‌شود. Mate X در کنار پنل نمایش منعطفش همچنین از قابلیت‌های سطح بالایی بهره می‌برد. این گوشی پنل نمایش 8 اینچی در حالت باز دارد که در حالت تاشده به 6.6 اینچ در پنل جلو تبدیل می‌شود. Mate X هوآوی 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی سه گانه دارد که از لنزهای 40، 16 و 8 مگا پیکسلی برند Leica تشکیل شده است.

این پرچمدار همچنین از پردازنده توانمند 8 هسته‌ای Kirin 980 قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. اولین گوشی منعطف هوآوی به سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه EMUI 9.1 مجهز شده و قرار است به قیمت 1500 یورو به فروش برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۲/۹
مفتش گرونه این حبابی بی مصرف چینی

مهمان

۱۳۹۸/۲/۷
کاش صفحه نمایش این یکی رو حداقل به سمت داخل می ساخت. من هرچی فکر میکنم میبینم اگه گوشی بیفته، احتمال آسیب صفحه نمایشی که پشت گوشیه خیلی بالاتر از گوشی تاشوی سامسونگه که به داخل خم میشه.