خانهاخبار
Realme رسما وارد بازار چین شد

Realme رسما وارد بازار چین شد

Realme با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رسما وارد بازار خانگی خود یعنی چین شده است. Realme 3 Pro احتمالا اولین دستگاهی خواهد بود که در این بازار بزرگ عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۲/۶

Realme که کار خود را از سال گذشته به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Oppo آغاز کرد، خیلی زود شروع فعالیت‌های مستقل خود را در پیش گرفت. این شرکت در ابتدا تمرکز زیادی روی بازار هند داشت، اما رفته‌رفته دامنه فعالیت‌های خود را به سایر مناطق گسترش داد.

آن‌ها چند وقت پیش گفته بودند که قصد دارند وارد بازار خانگی خود در کشور چین شوند و حالا امروز این اتفاق به طور رسمی افتاده است. مدیر این شرکت با اعلام این خبر گفت که این برند تجربه‌ای کم‌نظیر را با قیمتی مناسب ارائه خواهد کرد و هدف آن‌ها گروه سنی جوانان خواهد بود.

چین در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار تلفن‌های هوشمند است و این شرکت مطمئنا از حضور در چنین بازار بزرگی منتفع خواهد شد. Realme انتظار دارد که تا انتهای سال پوشش خود را به خاورمیانه و اروپا هم برساند.

این برند فعلا در هفت کشور از جمله هند، ویتنام، مالزی، اندونزی، تایلند، مصر و فیلیپین حضور دارد، و حالا قرار است دو کشور چین و تایوان نیز به این فهرست اضافه شود.

image

این شرکت با عرضه محصولات خوش قیمت و باکیفیت به محبوبیت و موفقیت خوبی در بازار هند رسیده است. اگرچه مدت فعالیت Realme بیشتر از یک سال نیست، اما آن‌ها در همین مدت حدود ۸ درصد از سهم بازار هند را در اختیار گرفته‌اند.

در حال حاضر انتظار می‌رود که اولین محصول این شرکت برای بازار چین Realme 3 Pro باشد که هفته پیش در کشور هند عرضه شد. این دستگاه جدیدترین تلفن هوشمند Realme است که نمایشگری ۶.۳ اینچی با کیفیت +HD، ناچ قطره‌ای، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد.

Realme 3 Pro دوربینی دوگانه متشکل از سنسورهای ۱۶ + ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن از نوع ۲۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه از سیستم عامل ColorOS 6 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ پای است و ۴۰۴۵ میلی آمپر باتری دارد که می‌توانید آن را با فناوری شارژ سریع VOOC 25W شارژ کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)