خانهاخبار
Vivo Y17 با دوربین سه‌گانه رسما در هند معرفی شد

Vivo Y17 با دوربین سه‌گانه رسما در هند معرفی شد

تلفن هوشمند ارزان قیمت Vivo Y17 به طور رسمی در هند معرفی و عرضه شد. این دستگاه نمایشگری 6.35 اینچی و دوربینی سه‌گانه دارد.
۱۳۹۸/۲/۴

شرکت Vivo دسامبر سال گذشته چند تلفن هوشمند جدید با دوربین سه‌گانه معرفی کرد که از نمایشگر NEX Dual Display استفاده می‌کردند. آن‌ها در ادامه موبایل مقرون به صرفه‌تری به نام V15 Pro را معرفی کردند. اما امروز اعلام شده که قرار است گوشی ارزان قیمتی به نام Y17 به خانواده سری Y اضافه شود؛ دستگاهی که باز هم دارای دوربین سه‌گانه است.

image

این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۳۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد که نسبت تصویر آن ۱۹.۳:۹ است. ویوو برای این دستگاه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته، اما احتمالا در آینده مدل‌های بیشتری برای آن روانه بازار خواهد کرد. پردازنده Y17 هلیو P35 است که تراشه‌ای ۱۲ نانومتری است. این پردازنده به لحاظ تئوری هشت هسته دارد که هر کدام با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.

image

با این حال اصلی‌ترین قابلیت این موبایل دوربین سه‌گانه آن است. دوربین این دستگاه از یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 به عنوان سنسور اصلی، و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اگرچه نام این پیکربندی «دوربین فوق عریض هوش مصنوعی» است و باید ۱۲۰ درجه زاویه دید داشته باشد، اما زاویه دید حقیقی آن فقط ۱۰۸ درجه است. Y17 در بخش دوربین جلو سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دارد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به باتری ۵ هزار میلی آمپری آن اشاره کنیم که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت این باتری بیشترین مقداری است که تاکنون در تلفن‌های ویوو از آن استفاده شده است. این تلفن هوشمند از ویژگی Ultra Game Mode استفاده می‌کند تا دستگاه با تخصیص بهینه منابع بتواند بازی‌ها را روان‌تر اجرا کند.

Vivo Y17 در دو رنگ آبی معدنی و بنفش اسرارآمیز به بازار می‌آید و قیمت آن حدود ۲۶۰ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)