خانهاخبار
از سال 2021 تمام خودروهای مرسدس - ای‌ام‌جی به سیستم هیبریدی مجهز می‌شوند

از سال 2021 تمام خودروهای مرسدس - ای‌ام‌جی به سیستم هیبریدی مجهز می‌شوند

اطلاعات جدید به استفاده از سیستم هیبریدی در تمام خودروهای مرسدس - ای‌ام‌جی از سال 2021 اشاره می‌کند. با توجه به این موضوع، احتمالا موتورهای 12 سیلندر از این محصولات حذف می‌شوند.
۱۳۹۸/۲/۴

مدیر عامل مرسدس - ای‌ام‌جی خبر از اضافه شدن سیستم هیبریدی به تمام خودروهای تولیدی این برند از سال 2021 داد. این بخش از کمپانی دایملر مسئولیت ساخت خودروهای قدرتمند مرسدس بنز را بر عهده دارد. در حال حاضر این برند چندین خودروی هیبریدی تولید کرده که برای مثال می‌توان به خودروهای سری 53 و همچنین هایپکار قدرتمند One اشاره کرد.

به تازگی در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 با نسل جدید مرسدس بنز GLS ملاقات کردیم. این خودروی شاسی بلند در بالاترین مدل خود، GLS 580 از موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری AMG بهره می‌برد. در حالی که این موتور دارای توربوشارژر است، برای آن یک موتور برقی 48 ولتی نیز در نظر گرفته شده تا تبدیل به سیستم هیبریدی ملایم شود. این فناوری در آینده در محصولات بیشتری از این خودروساز آلمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام مدیر عامل مرسدس - ای‌ام‌جی، از سال 2021 تمام خودروهای تولیدی این شرکت به موتور برقی (در کنار موتور بنزینی) مجهز می‌شوند.

image

در سال 2017 شاهد رونمایی از خودروی مفهومی مرسدس - ای‌ام‌جی GT بودیم. این خودرو که از سیستم هیبریدی بهره می‌برد، احتمالا در آینده وارد خط تولید می‌شود. این خودرو به همراه موتورهای برقی و بنزینی، قدرتی برابر با 805 اسب بخار تولید می‌کند. این سیستم در نسخه پیش نمایش GT چهار درب کوپه نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. در حالی که خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی GT 63 S روانه بازار شده، نمونه هیبریدی آن تنها به عنوان یک خودروی مفهومی در معرض دید عموم قرار گرفت. انتظار می‌رود در آینده نمونه تجاری این خودرو به عنوان رقیب مدل هیبریدی پورشه پانامرا روانه بازار شود.

شرکت AMG در آینده نزدیک موتورهای 12 سیلندر خود را بازنشسته می‌کند؛ با این حال مهندسان توانمند این برند روی توسعه موتورهای جایگزین تمرکز می‌کنند. بر اساس اعلام مدیر عامل مرسدس - ای‌ام‌جی، یک موتور 8 سیلندر به همراه یک موتور برقی روی محور جلو در محصولات سری 65 این برند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

image
حداقل در آینده نزدیک شاهد عرضه یک خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی بدون سیستم هیبریدی خواهیم بود. این خودرو، مرسدس - ای‌ام‌جی A45 هاچ‌بک است که از یک موتور 2.0 لیتری بنزینی بهره می‌برد. این موتور قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است. در آینده مدل 45 خودروهای کلاس A سدان، کلاس CLA، کلاس GLA و احتمالا کلاس GLB معرفی و روانه بازار می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)