خانهاخبار
رندرهای گلکسی View 2 از نمایشگر بزرگ و بازطراحی پنل عقب این دستگاه خبر می‌دهد

رندرهای گلکسی View 2 از نمایشگر بزرگ و بازطراحی پنل عقب این دستگاه خبر می‌دهد

پس از گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی گلکسی View حالا رندرهای تازه‌ای از نسخه دوم این تبلت غول‌پیکر منتشر شده که در آن می‌توانیم نمایشگر بزرگ و بازطراحی پنل عقبی این تبلت را ببینیم.
۱۳۹۸/۲/۴

گلکسی فولد احتمالا منحصر به فردترین دستگاهی است که سامسونگ تاکنون معرفی کرده، اما این عنوان در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ مربوط به دستگاهی به نام گلکسی View بود که بزرگ‌ترین محصول این شرکت بزرگ کره‌ای به حساب می‌آمد.

هیچ‌کس انتظار نداشت که این تبلت غول‌پیکر فروش خوبی داشته باشد و این محصول هرگز به موفقیت بزرگی دست نیافت، اما در ماه اوت سال گذشته اعلام شد که سامسونگ می‌خواهد نسخه دوم این دستگاه را بسازد. حالا با گذشت ۸ ماه از انتشار این خبر، وبسایت SamMobile اولین رندرهای رسمی این تبلت را منتشر کرده است.

نمایشگر کمی کوچک‌تر و بازطراحی پنل عقبی

image

اگر به بخش روبرویی این دستگاه نگاه کنیم، گلکسی ویو ۲ تفاوت چندانی با نسخه قبلی این دستگاه ندارد. در واقع، تنها تفاوت قابل ملاحظه حذف برند سامسونگ و کوچک‌تر شدن حاشیه‌های دستگاه است. این تبلت نمایشگری ۱۷.۵ اینچی دارد و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. اگر فکر می‌کنید که پنلی با این اندازه برای یک تبلت خیلی بزرگ است باید به اطلاع‌تان برسانیم که نسخه قبلی این محصول نمایشگری ۱۸.۴ اینچی داشت.

در سمت عقب اما شاهد بازطراحی کاملی هستیم. حالا به جای آن دستگیره و استند قبلی یک پنل لولایی قرار گرفته که در حالت بسته زاویه‌ای ۳۰ درجه‌ای ایجاد می‌کند، زاویه‌ای که تایپ کردن بر روی این دستگاه را ایده‌آل می‌سازد. از طرفی اگر این پنل را باز کنید می‌تواند مثل یک استند تبلت شما را نگه دارد. علاوه بر این، در پنل مذکور یک حفره دایره‌ای شکل قرار گرفته که احتمالا به جابجایی آسان‌تر گلکسی ویو ۲ کمک می‌کند.

پردازنده میان‌رده و ۳ گیگابایت رم

image

تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T927A به بازار می‌آید که قبلا آن را در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده بودیم و می‌دانستیم که این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت رم استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه چقدر است اما انتظار داریم حداقل ۶۴ گیگابایت باشد.

گلکسی ویو ۲ مثل سایر محصولات جدید سامسونگ با اندروید ۹ پای و رابط کاربری One UI به بازار می‌آید. این تبلت از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در دو مدل وای فای و 4G LTE در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ در چند وقت اخیر بسیاری از دستگاه‌های خود از جمله گلکسی نوت، بعضی تبلت‌ها و تعدادی از کروم‌بوک‌هایش را با قلم S Pen به بازار می‌فرستاد، اما به‌رغم اندازه بزرگ نمایشگر گلکسی ویو ۲ بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه از قلم مذکور بهره‌مند شود.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی View 2

image

این محصول مطمئنا در آینده نزدیک از طریق اپراتور AT&T وارد بازار می‌شود چون لوگوی این اپراتور به وضوح در رندرهای آن قابل مشاهده است، اما هنوز نمی‌دانیم که در چه تاریخی می‌توانیم منتظر نسخه آنلاک‌شده این دستگاه باشیم.

در خصوص قیمت نیز فعلا اطلاعات خاصی در دست نیست. با این حال می‌دانیم که گلکسی ویو قبلی ۵۹۹ دلار قیمت داشت. با این حساب نسخه دوم این تبلت هم احتمالا قیمت مشابه‌ای دارد. چه بسا که گلکسی ویو ۲ قیمت کمتری داشته باشد تا بتواند توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده و عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی از خود نشان دهد.

با همه این‌ها، می‌توان انتظار داشت که گلکسی ویو ۲ در انتهای ماه مه یا ابتدای ماه ژوئن وارد بازار شود. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم با تغییر زمان عرضه گلکسی فولد سایر برنامه‌های این شرکت هم دستخوش تغییر خواهند شد یا نه.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)