خانهاخبار
اپلیکیشن Galaxy Wearable با ایرادی جهانی روبرو شد!

اپلیکیشن Galaxy Wearable با ایرادی جهانی روبرو شد!

تمامی افرادی که از گلکسی واچ یا گیر اسمارت واچ استفاده می کنند، به تازگی با مشکلی در اپلیکیشن Galaxy Wearable روبرو شده اند.
۱۳۹۸/۲/۳

به نظر می رسد که گلکسی فولد، تنها مشکل این روزهای مسئولان سامسونگ به حساب نمی آید. چرا که تمامی دارندگان گلکسی واچ یا Gear Smartwatch به تازگی با مشکلی در اپلیکیشن Galaxy Wearable روبرو شده اند.

از پنج شنبه هفته گذشته، موضوع جدیدی در انجمن پشتیبانی وبسایت سامسونگ ایجاد شده و کاربران زیادی، گزارش مشکل خود در اپلیکیشن Galaxy Wearable را داده اند. البته جالب اینجاست که اگر Galaxy Watch یا گیر اسمارت واچ شما با گوشی سامسونگ تان Pair شده باشد، این مشکل به سراغ شما نخواهد آمد.

متأسفانه تمامی گوشی های تولید شده توسط سایر برندها، با این معضل دست و پنجه نرم می کنند..قضیه از این قرار است که کاربران اپلیکیشن Galaxy Wearable به هیچ عنوان قادر نخواهند بود تا وارد اکانت خود شده و با یک صفحه سفید روبرو می شوند. در حال حاضر هیچ راه حلی وجود ندارد، اما شخصی به نام Gavin در صفحه توییتر خود مدعی شده که مئولان سامسونگ از این مشکل باخبر بوده و در صدد رفع آن برآمده اند.

image

 

برای دچار نشدن به این مشکل، بهتر است تا لحظه برطرف شدن ایراد از سوی سامسونگ، به هیچ عنوان ساعت هوشمند خود را ریست نکنید. اما اگر چنین کاری را انجام داده اید، راه چاره ای وجود ندارد و باید منتظر رفع مشکل از سوی سامسونگ باقی بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۸/۲/۳
با سلام بله منم چند روز بود این مشکل و داشتم اما امروز درست شد !!!