خانهاخبار
عرضه میت ایکس مثل گلکسی فولد به تعویق نمی‌افتد

عرضه میت ایکس مثل گلکسی فولد به تعویق نمی‌افتد

سامسونگ با توجه به مشکلات گلکسی فولد عرضه این تلفن هوشمند منعطف را به تعویق انداخته است، اما به نظر می‌رسد که هوآوی مشکلی برای عرضه میت ایکس ندارد و آن را مطابق برنامه قبلی روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۸/۲/۳

تاریخ عرضه گلکسی فولد سامسونگ با توجه به مشکلات این دستگاه حداقل یک ماه به تعویق افتاده است، اما به نظر می‌رسد که هوآوی مشکلی در عرضه میت ایکس نداشته باشد و عرضه این محصول را طبق برنامه قبلی در ماه ژوئن انجام خواهد داد.

پس از انتشار اطلاعیه سامسونگ مبنی بر به تعویق افتادن زمان عرضه گلکسی فولد، شایعاتی در گوشه و کنار اینترنت به گوش می‌رسید مبنی بر این که هوآوی هم احتمالا عرضه میت ایکس را تا ماه سپتامبر عقب خواهد انداخت تا مشکلات احتمالی این دستگاه را برطرف کرده و آن را به سطح مناسبی از پایداری برساند. اما حالا منابع مختلف چینی تایید کرده‌اند که این شایعات کذب است و اساسا صحت ندارد. بنابراین همان طور که قبلا اعلام شده بود، پرچمدار تاشوی جدید هوآوی طبق برنامه قبلی در ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد.

طراحی هوآوی میت ایکس به لحاظ میزان پایداری دستگاه از همان ابتدا سوال‌های زیادی را در ذهن طرفداران این دستگاه ایجاد کرد. چون نمایشگر OLED این دستگاه به سمت بیرون تا می‌شود و بنابراین دائما در معرض خط و خش و ضربه است. با این حال به نظر می‌رسد که هوآوی از طراحی محصولش اطمینان کافی دارد و دلیلی برای به تعویق انداختن زمان عرضه آن نمی‌بیند.

از آن سو، اگرچه گلکسی فولد پس از مدت‌ها تحقیق تولید شده بود، اما بررسی‌های اولیه این غول بزرگ کره‌ای نشان داد که نواحی بدون پوشش بالا و پایین نمایشگر که در نزدیکی لولاهای دستگاه قرار دارند می‌توانند عاملی برای بروز مشکلات این دستگاه باشند. با این حال ظاهرا این شرکت زمان بیشتری لازم دارد تا به بررسی دقیق این مشکل بپردازد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۲/۴
جوگیر شدی ها حبابی یک جوی آب هم نیست اگر هم بخواد نابود کنه اول خودش محکوم به نابودیه

مصطفی

۱۳۹۸/۲/۳
هواوی مثل یه سونامی در حال بلعیدن تمام شرکتهای مدعی در حوضه تلفن همراه و غیره است

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۳
سامسونگ شتاب‌زده عمل کرد و حالا چوب‌شو داره میخوره.
[همیشه چوب سوختنی نیست، خوردنی هم هست!! ما گاهی چوبِ سادگی‌مون را می‌خوریم...]