خانهاخبار
سامسونگ مشغول کار روی دو دستگاه منعطف جدید است

سامسونگ مشغول کار روی دو دستگاه منعطف جدید است

طبق گزارشات جدید، سامسونگ در حال کار روی دو دستگاه منعطف جدید است که طراحی آن‌ها برتری قابل توجه‌ای نسبت به طراحی فعلی گلکسی فولد دارد.
۱۳۹۸/۲/۳

گلکسی فولد سامسونگ قرار است جمعه این هفته بالاخره به عنوان اولین تلفن هوشمند تاشوی بازار به دست کاربران برسد. با این حال، تعدادی از دستگاه‌هایی که از سوی سامسونگ به منظور بررسی برای رسانه‌ها ارسال گردیده در حین بررسی دچار مشکل شده است. این مسئله به‌خصوص با توجه به قیمت ۲ هزار دلاری این محصول بسیار اهمیت دارد، چون کسانی که گلکسی فولد را خریداری می‌کنند به دنبال نمایشگر تاشوی آن هستند، ولی ایراد این دستگاه دقیقا به همین نمایشگر تاشو بر می‌گردد.

با وجود همه مشکلات گلکسی فولد، حالا خبر خوب این است که سامسونگ مشغول کار روی محصولات جدیدی در حوزه دستگاه‌های تاشو است و ظاهرا این دستگاه‌ها طراحی بسیار بهتری خواهند داشت.

بسیاری از کاربران و رسانه‌ها از همان ابتدا پیش‌بینی می‌کردند که گلکسی فولد دستگاه خوبی از آب درنیاید، چون سامسونگ سابقه خوبی در تولید نسل اول محصولات خود ندارد. اولین تلفن‌های هوشمند این شرکت تقلیدی از آیفون‌های اپل با کیفیتی پایین و عملکردی نامناسب بود. نسل اول تبلت‌های سامسونگ نیز تقلید دیگری از آیپد بود که اصلا کیفیت خوبی نداشت. با این حال، امروز موبایل‌ها و تبلت‌های این غول بزرگ کره‌ای از لحاظ طراحی و عملکرد به یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل شده‌اند.

سامسونگ شرکتی است که به مرور محصولات خود را بهبود می‌بخشد. این شرکت معمولا همیشه نسل اول دستگاه‌های خود را با عجله به بازار می‌فرستد و همین باعث بروز مشکلات متعددی در این محصولات می‌شود. اما با گذشت چند نسل از این دستگاه‌ها، شرکت مسیر خودش را پیدا می‌کند و در راه درست قدم می‌گذارد.

image

تاکنون جزئیات بسیار کمی درباره نسل بعدی دستگاه‌های تاشوی سامسونگ اعلام شده، ولی در این گزارشات چند نکته حائز اهمیت به چشم می‌خورد. اولا به نظر می‌رسد که این شرکت در کنار تلفن هوشمند در حال کار روی تبلتی با نمایشگر تاشو است، چون اندازه نمایشگرهایی که در گزارش خبرگزاری The Bell به آن اشاره شده ۸ و ۱۳ اینچ است. از آن‌جایی که گلکسی فولد فعلی نمایشگری ۷.۳ اینچی دارد، می‌توانیم مطمئن باشیم که دستگاه ۸ اینچی جدید سامسونگ هم تلفن هوشمند باشد، اما دستگاهی با نمایشگر ۱۳ اینچی دیگر نمی‌تواند در دسته تلفن‌های هوشمند قرار بگیرد.

این گزارش می‌گوید سامسونگ در حال کار روی طراحی‌های جدیدی است که در مقایسه با گلکسی فولد بسیار جذاب خواهند بود. دستگاه ۸ اینچی این شرکت احتمالا نمایشگر منعطفی از نوع G type دارد؛ این یعنی دستگاه دو بخش بیرونی خواهد داشت که به سمت داخل و روی بخش سوم که در وسط قرار گرفته تا می‌شود. دستگاه ۱۳ اینچی سامسونگ هم از طراحی S type استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد نمایشگر مثل حرف S تا شود.

متاسفانه در این گزارش به زمان عرضه یا قیمت احتمالی دستگاه‌های مذکور هیچ اشاره‌ای نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۳
ما دیگه پشت گوشمانم از این گوشیا نمی‌بینه؛ همین گوشی هم که الان دستتونه را سفت بچسبید و ماچش کنید حتی? و قانع باشید، که قدرت خریدِ همینم نخواهید داشت