خانهاخبار
تاریخ معرفی وان پلاس 7 سوم اردیبهشت اعلام معرفی می شود

تاریخ معرفی وان پلاس 7 سوم اردیبهشت اعلام معرفی می شود

بعد از درز رندهای 360 درجه مختلف از محصول آینده کمپانی وان پلاس، شخصی به نام استیو همراستافر امروز جزئیات جدیدی پیرامون وان پلاس 7 در توییتر خود منتشر کرد.
۱۳۹۸/۲/۳

این روزها حرف و حدیث پیرامون پرچمدار جدید وان پلاس، یعنی OnePlus 7 زیاد شده و چندی پیش نیز شضاهد انتشار رندرهای ویدیویی 360 از این محصول بودیم. امروز شخصی به نام Steve HammerStoffer در صفحه توییتر خود، جزئیات جدیدی از این محصول را با دیگران به اشتراک گذاشت که در این مطلب به آنها می پردازیم.

وان پلاس 7 پرو

این محصول همان طور که در تصاویر و فیلم ها شاهد آن بودیم، ‌به یک دوربین سلفی پاپ آپ (خارج شونده از قسمت بالایی بدنه) در جلو و دوربین سه گانه در قسمت پشت مجهز است. متأسفانه اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی در دسترس نیست، اما آقای همراستافر در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که دوربین اول قرار گرفته در پشت، به لنز 48 مگاپیکسلی مجهز شده و جایگزین دوربین 16 مگاپیکسلی وان پلاس 6T شده است.

image

 

در کنار این دوربین به روز شده، شاهد قرارگیری لنز تله فوتو و سنسور دیگری هستیم که امکان عکاسی به صورت ultra wide را در اختیار کاربر می گذارد و به این ترتیب، وان پلاس 7 امکان رقابت با محصولاتی مانند اس 10 را خواهد داشت.

صحبت از گلکسی S10 به میان آمد، همان طور که می دانید، سامسونگ یکی از طرفداران نمایشگرهای منحنی است و طبق اظهارات استیور همراستافر، پرچمدار بعدی وان پلاس که به نمایشگر 6.64 اینچی OLED مجهز است، از لبه هایی خمیده برخوردار خواهد بود. در نهایت باید انتظار معرفی نسخه 5G وان پلاس 7 پرو نیز باشیم.

وان پلاس 7

به مدل پایه OnePlus 7 می رسیم. این تلفن هوشمند از نظر زبان طراحی، کاملا به ان پلاس 6T شباهت خواهد داشت. البته دو تفاوت جزئی در طراحی وان پلاس 7 لحاظ شده است:

  1. بزرگتر شدن شیار اسپیکر که می تواند نشانه ای از اسپیکر استریو باشد
  2. اندکی تغییر در طراحی ماژول دوربین

حالا که صحبت از دوربین به میان آمد، بد نیست اشاره ای به دوربین وان پلاس 7 کنیم. این محصول از یک دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد که طبق حرف و حدیث ها، یک سنسور دیگر نیز در کنار آن به چشم می خورد. به نظر می رسد که سنسور دوم، به منظور تشخیص عمق میدان در نظر گرفته شده و احتمالا مربوط به لنز تله فوتو یا لنز واید نمی شود.

از نظر طراحی و مانند وان پلاس 6T، به نظر می آید که وان پلاس 7 از یک نمایشگر 6.4 اینچی تخت بهره می برد که یک ناچ قطره ای نیز در قسمت بالایی آن دیده می شود. این حفره به صورت اختصاصی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده و مانند وان پلاس 7 پرو، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نیست.

قیمت و تاریخ معرفی وان پلاس 7 و OnePlus 7 Pro

طبق اعلام صفحه توییتر مدیر وان پلاس، سوم اردیبهشت (فردا) باید منتظر برگزاری رویدادی از سوی این کمپانی باشیم که به احتمال خیلی زیاد به معرفی پرچمداران جدید مربوط می شود.

image

 

هر دو محصول یاد شده به همراه نسخه 5G وان پلاس 7 پرو از بیست و چهار اردیبهشت ماه به صورت جهانی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آنها در دسترس نیست، اما نسخه پایه وان پلاس 7 احتمالا با قیمتی بین 549 تا 599 دلار عرضه می شود. این ارقام برای مدل وان پلاس 7 پرو و نسخه 5G آن نیز به ترتیب بین 699 تا 749 و 849 و 899 دلار قیمت گذاری شده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۳
دوره زمانه‌ای شده که فقط باید به عکسِ گوشیا دلخوش کنیم?
[گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم، که برخی آدم‌ها می‌توانند فقط در قلب‌مان بمانند نه در زندگی‌مان...]