خانهاخبار
گوگل با آپدیت Google Photos با جریان موبایل‌های تاشو همراه می‌شود

گوگل با آپدیت Google Photos با جریان موبایل‌های تاشو همراه می‌شود

علی‌رغم آن که تاکنون خبری درباره تولید تلفن هوشمند تاشو توسط گوگل اعلام نشده است، اما این شرکت باور دارد که موبایل‌های تاشو یکی از ترندهای مهم آینده بازار است و به همین خاطر به‌زودی آپدیتی برای Google Photos منتشر می‌کنند تا آن را با دستگاه‌های تاشو سازگار کند.
۱۳۹۸/۲/۲

علی‌رغم آن که گلکسی فولد شروع پرحرف و حدیثی داشته، ولی تلفن‌های هوشمند تاشو آمده‌اند که بازار را در دست بگیرند و گوگل هم می‌خواهد تا هنوز فرصت وجود دارد اپلیکیشن‌های خودش را با این دستگاه‌ها به سازگاری حداکثری برساند.

Google Photos یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی است که این غول بزرگ جستجو آن را با موبایل‌های منعطف سازگار کرده است. با توجه به این که عرضه جهانی گلکسی فولد سامسونگ در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) انجام می‌شود، این اقدام گوگل نوعی خوش‌آمدگویی به پرچمدار جدید کره‌ای‌هاست.

تغییرات نسخه جدید این اپلیکیشن شامل قابلیت‌های متنوعی از جمله Continuity یا دنباله‌دار بودن صفحات می‌شود. با این حساب، حدود ۲۰۰ هزار کاربر سامسونگ که گلکسی فولد را پیش‌خرید کرده‌اند، از هفته آینده می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

البته تغییرات آخرین نسخه Google Photos به همین‌جا محدود نمی‌شود. نسخه iOS این برنامه حالا به علامتی مجهز شده که در یک نگاه به کاربر نشان می‌دهد کدام عکس‌ها یا ویدیوها هنوز پشتیبان ندارند. نمای جدید گالری نیز تغییرات جالب توجه‌ای داشته تا کاربران به‌راحتی بتوانند از آیتم‌های آن پشتیبان بگیرند. گوگل در یادداشت تغییرات آخرین آپدیت این اپلیکیشن نوشته است:

در نمای جدید گالری به‌راحتی می‌توانید ببینید از کدام عکس‌ها و فیلم‌ها پشتیبان دارید و باید از کدام آیتم‌ها پشتیبان بگیرید. علاوه بر این، حالا تغییراتی ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید از Google Photos در دستگاه‌های تاشو استفاده کنید.

هرچند متن بالا در گوگل پلی به ثبت رسیده، اما آپدیت مذکور هنوز در دسترس کاربران قرار داده نشده است. با این حال ظرف چند روز آینده می‌توانیم منتظر انتشار عمومی نسخه جدید این اپلیکیشن باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)