خانهاخبار
چگونه گوشی هوشمند خود را به کمک گلکسی S10 شارژ کنیم؟

چگونه گوشی هوشمند خود را به کمک گلکسی S10 شارژ کنیم؟

گلکسی S10 امکان شارژ بی سیم محصولات دیگر را در خود جای داده است. در این مطلب می خواهیم چگونگی انجام آن را با هم مرور کنیم.
۱۳۹۸/۱/۳۱

همان طور که می دانید، آخرین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S10 به یک قابلیت جدید مجهز شده که به کمک آن، می تواند محصولات دیگر را به صورت بی سیم شارژ کند. برای انجام این کار، نیاز به هیچ کابل و دستگاه دیگری ندارید.

این تکنولوژی که Reverse Wireless Charging نام دارد و سامسونگ نیز آن را با نام PowerShare خطاب می کند، روی هر سه مدل اس 10، اس 10 پلاس و S10e پشتیبانی می شود.

image

 

پیش از آن که وارد بحث آموزش شویم، بد نیست بدانید که در خلال استفاده از این فناوری، میزان شارژ هدر رفته از گوشی شما (خانواده S10) چیزی فراتر از میزان شارژی است که به دستگاه دوم انتقال می یابد. پس اگر گوشی اس 10 شما به اندازه کافی شارژ داشته و قصد دارید تا تلفن هوشمند دوست تان را برای مدت کوتاهی بیشتر روشن نگه دارید، این کار عملی خواهد بود. در ضمن استفاده از تکنولوژی PowerShare روی محصولات کوچک تر (مانند ساعت هوشمند یا Galaxy Buds) کاربردی تر است.

حالا به سراغ مراحل استفاده از ویژگی PowerShare می رویم:

image

 

1- فعال کردن قابلیت Wireless PowerShare

پنجره نوتیفیکیشن ها را به پایین هدایت کنید تا گزینه مربوط به Wireless PowerShare را مشاهده کرده و روی آن ضربه بزنید تا فعال شود. اگر این گزینه را در زیر منوی نوتیفیکیشن ها مشاهده نکردید، روی سه نقطه ضربه زده، Button order را انتخاب کنید و از پنجره جدید، آیتم مربوط به Wireless PowerShare را به منوی نوتیفیکیشن ها اضافه کنید.

image

 

2- گوشی خود را برگردانده و از آن به عنوان یک شارژر بی سیم (وایرلس) استفاده کنید.

گوشی گلکسی S10 شما به محض شناسایی دستگاه دوم، یک ویبره کوچک را متحمل شده و عملیات شارژ آغاز می شود. شایان ذکر است که برای بهره گیری از این ویژگی، نیاز هست که محصول دوم به قابلیت شارژ وایرلس مجهز باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱
S10 بهترین گوشیه حال‌حاضر جهانه.
-اپل که گوشی‌ای گران و محدود و بی‌خاصیته.
-هوآوی گوشی خوبیه ولی استانداردهای آمولدِ سامسونگ‌و نداره.
-سونی? انگار آجر شاموتی اصفهان گرفتی دستت.
-نوکیا که به زمینِ گرم خورده(مثل آدمی که دو بار سکته زدش و هیچ‌وقت دیگه اون آدمِ سابق نمیشه!).
-جی‌ال‌ایکس فعلاً تا این لحظه آتویی ازش گزارش نشده(ولی خب از سوی نظام‌سلطه مورد سنگ‌اندازی واقع شده، حیف باشه).
-اچ‌تی‌سی هم نزد موبایل‌بازها فاقد اعتباره.