خانهاخبار
پتنت ال جی از دستگاهی با دوربین سلفی سه‌گانه خبر می‌دهد

پتنت ال جی از دستگاهی با دوربین سلفی سه‌گانه خبر می‌دهد

ال جی روز جمعه پتنتی را ثبت کرده که در آن دستگاهی با دوربین سلفی سه‌گانه به چشم می‌خورد. این دستگاه شباهت زیادی به ال جی V50 دارد و می‌تواند دنباله‌ای بر این تلفن هوشمند باشد.
۱۳۹۸/۱/۳۱

ال جی پتنت تلفن هوشمندی را به ثبت رسانده که طرحی ساده از دستگاهی با دوربین سلفی سه‌گانه را نشان می‌دهد. این پتنت روز جمعه در دفتر مالکیت فکری جهانی (WIPO) به ثبت رسیده است.

طرح مفهومی هوآوی دستگاهی را نشان می‌دهد که دوربین جلوی آن دوربینی سه‌گانه است که در ناچ بالای صفحه قرار گرفته است. در این پتنت چیزی درباره ویژگی‌های این دوربین ذکر نشده اما می‌توانیم حدس بزنیم که یک لنز استاندارد، یک لنز فوق عریض و یک سنسور ToF در آن قرار گرفته باشد. با توجه به قرارگیری سنسور ToF در ال جی G8 اکنون کاملا محتمل است که دوربینی سه‌گانه را برای محصولات آتی این شرکت متصور باشیم.

با توجه به شکل ظاهری این دستگاه، محصول مذکور می‌توانید نسخه بعدی ال جی V50 باشد که دو ماه پیش در MWC 2019 معرفی شد. بخش جلویی این موبایل کاملا شبیه V50 است با این تفاوت که حالا دوربین سه‌گانه دارد. 

در سمت چپ بدنه همان دکمه‌های مجزای تنظیم صدا و یک دکمه اختصاصی برای دستیار شخصی گوگل به چشم می‌خورد. در سمت راست هم دکمه پاور و شکافی برای سیم کارت یا کارت حافظه را می‌بینیم.

سوای از دوربین سلفی سه‌گانه، تنها تفاوت کلیدی این دستگاه با سایر محصولات ال جی، فقدان جک هدفون است. ولی آیا این اتفاق به معنای تصمیم ال جی برای کنار گذاشتن پورت مذکور در محصولات آینده این شرکت است؟ شاید فعلا نه، ولی احتمالا ال جی هم در نهایت با این ترند همراه خواهد شد و جک ۳.۵ میلی متری را کنار خواهد گذاشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۲/۳
بنجولی بیش نیست این هنگ جی

محمد

۱۳۹۸/۲/۳
آره مخصوصا رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند هنگ جی فن که گوشیش بوت لوپ شده و به اسم من نظر میده

محمد

۱۳۹۸/۲/۱
الجی تنها برندی هست که افراد تحصیل کرده و بزرگسالان خریداریش میکند

Pourya

۱۳۹۸/۱/۳۱
به نظر من واقعا نیازی به دوربین سلفی یگانه نیست.
چخبره دیگه، یخورده رو طراحیش کار کنه بهتره تا دوربین سلفی سگانه!