خانهاخبار
احتمال همکاری تنسنت با شیائومی، ایسوس و ریزر برای تولید موبایل گیمینگ

احتمال همکاری تنسنت با شیائومی، ایسوس و ریزر برای تولید موبایل گیمینگ

به تازگی اخباری منتشر شده که از احتمال همکاری شرکت تنسنت با شیائومی، ایسوس و ریزر به منظور تولید یک موبایل گیمینگ حرفه‌ای حاکی است.
۱۳۹۸/۱/۳۱

به گزارش نشریه چینی 36KR، شرکت تنسنت از چندین تولیدکننده تلفن هوشمند برای ساخت یک موبایل گیمینگ پرس‌و‌جو کرده است. این دستگاه می‌تواند با برند خود تنسنت یا به صورت همکاری مشترک وارد بازار شود (البته سه مورد از این شرکت‌ها قبلا موبایل گیمینگ خودشان را روانه بازار کرده بودند).

ایسوس، ریزر و شیائومی از قوی‌ترین گزینه‌های همکاری هستند و نام ODM Wentai نیز شنیده می‌شود. با توجه به اسامی جذابی که گفته شد، حتما متوجه شده‌اید که تولید یک تلفن هوشمند با همکاری مشترک آن‌ها چقدر می‌تواند جذاب باشد.

این دستگاه به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کند که اتفاق عجیبی نیست، چون سه موبایل گیمینگ قبلی این شرکت‌ها هم از همین تراشه استفاده می‌کردند.

وبسایت Digitimes در ماه فوریه گفته بود تنسنت می‌خواسته در تولید ROG Phone به ایسوس کمک کند، اما از طرفی ریزر نسبت به همکاری مشترک با این شرکت برای تولید Razer Phone 2 ابراز علاقه کرده است.

اگر تا به حال نام تنسنت را نشنیده‌اید، باید به اطلاع‌تان برسانیم که این کمپانی مالک شماری از شرکت‌های معروف بازار از جمله Riot Games (League of Legends) است و سهم بزرگی در شرکت (Supercell (Clash of Clans دارد. آن‌ها در شرکت‌های دیگری مثل Activision-Blizzard و Ubisoft نیز سهامدار هستند.

تنسنت مالک ۴۰ درصد از سهام شرکت اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب و موفق فورت‌نایت، است. این شرکت به تازگی استور اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده و به همین دلیل انتظار می‌رود که موبایل گیمینگ آن‌ها زودتر از قبل و به صورت پیش‌فرض همراه با این استور به بازار بیاید.

به‌علاوه، این شرکت در زمینه پخش و تولید فیلم، سرویس‌های استریم موسیقی، موتور جستجو، اپلیکیشن نقشه، اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی (WeChat و QQ) و شبکه‌های اجتماعی (Weibo) فعالیت دارد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که اگر یک موبایل گیمینگ از طرف این شرکت تولید شود آیا این محصول پلتفرمی برای محصولات تنسنت خواهد بود یا قرار است به طور کلی محصولات گوگل را (حداقل در چین) کنار بگذارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)