خانهاخبار
متن طرح دو فوریتی تحریم اپل توسط نمایندگان مجلس منتشر شد

متن طرح دو فوریتی تحریم اپل توسط نمایندگان مجلس منتشر شد

روز گذشته گفتیم که نمایندگان مجلس در حال تدوین طرح دو فوریتی برای تحریم شرکت اپل توسط کشورهای اسلامی هستند تا در مقابل رفتار ناشایستی که شرکت اپل در برابر کاربران ایرانی داشته عکس العمل مناسبی نشان دهند.
۱۳۹۸/۱/۲۸

روز گذشته گفتیم که نمایندگان مجلس در حال تدوین طرح دو فوریتی برای تحریم شرکت اپل توسط کشورهای اسلامی هستند تا در مقابل رفتار ناشایستی که شرکت اپل در برابر کاربران ایرانی داشته عکس العمل مناسبی نشان دهند.

امروز این طرح توسط نمایندگان مجلس ارائه شد و تعدادی از خبرگزاری‌ها متن این طرح را منتشر کرده‌اند که در ادامه و در تصویر زیر می‌توانید این متن را بخوانید.

بر اساس این طرح، ورود و آزاد سازی محصولات این شرکت به داخل کشور ممنوع بوده و گمرک جمهوری اسلامی مسئول نظارت بر اجرای آن است. همچنین بر اساس بخش دیگری از این طرح، هرگونه تبلیغات محصولات اپل در داخل کشور ممنوع بوده و وزارت ارتباطات نیز موظف است از رجیستری محصولات این شرکت خودداری کند.

احمد امیر آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تایید این خبر‌ گفت: طرح دو فرویتی برای تحریم شرکت آمریکایی اپل به زودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

ا

۱۳۹۸/۲/۳
آخه حماقت تا چه حد؟ اسم دقیق شرکت که پیش پا افتاده ترین معلوماته نمی دونین. بعد ادعاتون میشه حساب کتاب کردید که می تونیم شرکت اپل یا به قول خودتون آیفون را ورشکست کنیم. فکر کردید امریکا مثل ایرانه که اقتصادش تک محصولی باشه.
اپل یه شرکت خصوصی هست که ورشکست بشه یکی دیگه میاد جاش. شما با این طرح فقط خودتون رو سبک می کنید.

سجاد

۱۳۹۸/۲/۳
دبیا...بعد یه عمری گفتیم گوشی درپیت مون روبدیم بره یه آیفون6 درپیت بگیریم دوروزی دلمون خوش باشه...ینی نگیریم الان؟ خدمات نمیدن به محصولات قدیمی یا فقط سرجدیدا این بلا قراره دربیاد؟

سیدعلی

۱۳۹۸/۲/۲
سلام
با تحریم محصولات آمریکایی کاملا موافقم اما به متن این طرح نقد وارده که چرا در اون نوشته شده شرکت آیفون؟ و چرا این طرح به گوشی های آیفون محدود شده؟ اگر باید با شرکت اپل مقابله بشه، پس باید همه محصولاتش رو شامل بشه.
در هر حال اگر گوشی های این شرکت رجیستری نشن طرح موفق میشه.

روزبه

۱۳۹۸/۲/۲
اصلا گیریم که زدن اپلو ورشکست کردن و 5 میلیارد دلارم خسارت زدن به آمریکا . مایکروسافتو چیکار میکنن ؟ تسلا رو چیکار میکنن ؟ جنرال موتورز ... جنرال الکتریک ... گوگل ... آمازون ... کوکاکولا ... و غیره ... اینارو چیکار میکنن ؟

افسر

۱۳۹۸/۲/۲
برین با طرح هاتون
پشت هیچ کدوم یه ذره فکر نیست