خانهاخبار
نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی هوشمند Meizu 16S در رسانه ها منتشر شد

نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی هوشمند Meizu 16S در رسانه ها منتشر شد

چندی پیش او.لین تست بنچمارک گوشی میزو 16S منتشر شد و حالا برای دومین بار، شاهد چنین رویدادی هستیم که البته حکایت از توان بیشتر این محصول دارد.
۱۳۹۸/۱/۲۸

مدتی قبل در رسانه های خبری، شاهد انتشار تست بنچمارک گوشی Meizu 16S بودیم که عملکرد قابل قبولی نیز از خود بر جای نگذاشت. اما امروز این محصول با تمام قوا مجددا وارد مراحل تست بنچمارک AnTuTu شده و این بار توانسته نتایج قابل قبولی را بر جای گذاشته و به این ترتیب، خود را بالاتر از پرچمدارانی همچون آیفون XS مکس و گلکسی اس 10 پلاس قرار دهد.

همانطور که در نتایج مشاهده می کنید، حدود 5 درصد بهبود در آن را مشاهده می کنیم که نشان از فعالیت بیش از حد مهندسان و طراحان کمپانی میزو روی بخش نرم افزار دارد. نکته جالب این قضیه، پست شدن این تصویر توسط Hong Hansheng، مدیر بخش مهندسی سیستم شرکت میزو است.

image

 

در تصویر زیر نیز مقایسه ای میان پرچمداران کمپانی های مختلف نیز به عمل آمده است که به پردازنده اسنپدراگون 855، کایرین 980، اگزینوس 9820 و آخرین نسخه از پردازنده های شرکت اپل مجهز هستند. شایان ذکر است که دو گوشی Zenfone 6 و Reno 10x zoom که هنوز معرفی نشده اند نیز در این لیست دیده می شوند.

image

 

پیش بینی می شود که مشخصات سخت افزاری این محصول شباهت زیادی به Meizu 16 داشته باشد، اما ابعاد تصویر از 18:9 به 18.6:9 ارتقا می یابد و شاهد رزولوشون +1080p در این گوشی هوشمند خواهیم بود. قطر دستگاه از 6 این به 6.2 خواهد رسید، اما در تصاویر رندر شده اثری از ناچ به چشم نمی خورد. در نتایج بنچمارک نیز مشخص شده است که میزو 16S به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز بوده و سیستم عامل آن نیز بر پایه اندروید پای و رابط کاربری Flyme 7 طراحی شده است.

در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه آن مشخص نیست، اما پیش بینی ها حاکی از آن است که در ماه آوریل یا می، باید منتظر معرفی آن باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)