خانهاخبار
مایکروسافت به دنبال طراحی رقیبی برای ایرپاد اپل

مایکروسافت به دنبال طراحی رقیبی برای ایرپاد اپل

این روزها از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی اخباری پیرامون هدفون بی سیم مایکروسافت به گوش می رسد و آنها به دنبال معرفی رقیبی برای ایرپاد هستند.
۱۳۹۸/۱/۲۷

همان طور که می دانید، شرکت آمازون در حال کار روی هدفون بی سیمی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در مقابل، قیمت پایینی نسبت به ایرپاد اپل را دارا باشد. از طرف دیگر، امروز در رسانه های خبری شاهد آن بودیم که مایکروسافت نیز قصد ورود به این عرصه را داشته و می خواهد وارد جنگی سخت با اهالی کوپرتینو شود.

طبق اعلام منابع نزدیک به ردموندی ها، مسئولان مایکروسافت قصد دارند در آینده ای نزدیک، هدفون بی سیم خود که احتمالا با نام سرفیس بادز (Surface Buds) از آن یاد خواهد شد را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند. از آنجا که ایرپاد به صورت مستقیم با سیری در ارتباط بوده و ایربادهای آمازون نیز به دستیار صوتی الکسا مجهز خواهند بود، اهالی مایکروسافت نیز مطمئنا سرفیس بادز را همراه با کورتانا در اختیار خریداران قرار می دهند.

پروژه یاد شده در حال حاضر با نام Morrison شناخته می شود. مطمئنا این اقدام، اولین هدفون های مایکروسافت به حساب نمی آید و اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم، موزیک پلیر Zune را به خاطر می آوریم که به همراه هدفون های مجهز به جک 3.5 میلیمتری عرضه می شد. علاوه بر کورتانا، سرفیس بادز به قابلیت حذف صدای مزاحم و یک تکنولوژی خاص مجهز است که به کاربر اجازه شنیدن متون نمایش داده شده در تلفن هوشمند به بهترین شکل ممکن را می دهد. انتظار می رود که Surface Buds روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

image

 

بد نیست بدانید که در کنار ایرپاد و هدفون های بی سیم آمازون، مایکروسافت قصد دارد تا با گلکسی بادز (Galaxy Buds) سامسونگ که به تازگی معرفی شده نیز وارد میدان نبرد شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)