خانهاخبار
پیش فروش گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار در آمریکا آغاز شد

پیش فروش گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار در آمریکا آغاز شد

پیش فروش تلفن هوشمند Galaxy Fold با قیمت 1980 دلار یا به صورت اقساط (66 دلار به صورت ماهانه و به مدت 30 ماه) در کشور آمریکا تحت اپراتور AT&T استارت خورد.
۱۳۹۸/۱/۲۷

همان طور که می دانید، تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر منعطف که با نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) شناخته می‌شود، در رویداد پرده برداری از گلکسی S10 و در کنار پرچمداران جدید کره ای ها به دنیای تکنولوژی معرفی شد. حالا اپراتور AT&T پیش فروش این محصول را با قیمت 1980 دلار آغاز کرده و در کنار آن، پیش فروش اقساطی با پرداخت 66 دلار به صورت ماهانه و طی مدت 30 ماه نیز برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

افرادی که پیش فروش خود را امروز ثبت نمایند، محصول اشاره شده 25 آوریل درب منزل به آنها تحویل داده می شود. گلکسی فولد در دو رنگ نقره ای (با نام اختصاری Space Silver) و مشکی (با نام اختصاری Cosmos Black) در اختیار خریداران قرار می گیرد. متأسفانه هیچ اولویتی برای انتخاب حافظه دلخواه برای خریداران در نظر گرفته نشده و آنها تنها قادر خواهند بود تا محصولی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی را سفارش دهند. علاقمندان می توانند سفارش خود را در این صفحه به ثبت برسانند.

image

 

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر منتظر شده بود، اپراتور T-Mobile نیز اقدام به پیش فروش محصول یاد شده خواهد کرد، لذا اگر عجله ای ندارید، می توانید صبر کرده و منتظر پیش فروش T-Mobile نیز باشید. چرا که امکان عرضه پیشنهادات قابل توجه برای رقابت با AT&T وجود خواهد داشت.

فروشگاه های Best Buy و Samsung Experience نیز این محصول را به صورت حضوری در اختیار دارند و در صورت تمایل، می توانید به آنها مراجعه کرده و با گلکسی فولد به صورت زنده ارتباط برقرار کنید.

تلفن هوشمند Galaxy Fold از طریق وبسایت رسمی سامسونگ نیز برای پیش فروش در اختیار خریداران قرار گرفت، اما در مدت بسیار کوتاهی این داستان به پایان رسید و خبری از تعداد دستگاه های سفارش داده شده نیز منتشر نشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد رضا

۱۳۹۸/۲/۲
جدیدا ویدیو هایی داره منتشر میشه که صفحه گلکسی فولد میشکنه یا احیانا نمایشگراهماهنگی تصویر ندارن

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۸
s10 5g اومد صدر دکسومارک کنارp30 pro

Masoud

۱۳۹۸/۱/۲۸
این مطالب رو که می‌خونیم بیشتر پی می‌بریم که چقدر بدبخت هستیم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱/۲۷
دیگه مُرد اون‌وقتی که باد مینداختیم غبغب‌مون و گوشی پرچمدار میگرفتیم?
الان نهایتاً میان‌رده بتونیم بگیریم هنر کردیم