خانهاخبار
تماشا کنید؛ تبلیغی زیبا برای به تصویر کشیدن قابلیت‌های گلکسی تب S5e

تماشا کنید؛ تبلیغی زیبا برای به تصویر کشیدن قابلیت‌های گلکسی تب S5e

گلکسی تب S5e امروز وارد فاز پیش‌خرید می‌شود و حالا تبلیغی برای آن منتشر شده که به زیبایی قابلیت‌های این تبلت خانگی را به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۸/۱/۲۶

سامسونگ اخیرا برای تبلت جدید خود یعنی گلکسی تب S5e یک تبلیغ تلویزیونی منتشر کرده که به خوبی کاربردهای یک تبلت خانگی را نشان می‌دهد. طبیعتا وجود یک دستگاه هوشمند با نمایشگری بزرگ و باکیفیت در خانه چیزی است که می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد و مزایای آن قابل انکار نیست. اما تیم بازاریابی سامسونگ خیلی بهتر از آن‌چه که انتظار می‌رود به ما یادآوری می‌کند که چرا به یک تبلت خانگی نیاز داریم.

اگر فهرستی وجود داشت که قابلیت‌های مختلف یک تبلت خانگی را نشان می‌داد، این تبلیغ به خوبی می‌توانست تمامی موارد آن را به تصویر بکشد. نکته واضح این کلیپ تاکید سامسونگ بر ضخامت ۵.۵ میلی متری گلکسی تب S5e است.

image


 

علاوه بر این، سامسونگ در چند سال گذشته تمرکز زیادی روی پلتفرم‌های IoT داشته و در این محصول هم شاهد قابلیت‌های مختلف و همه‌جانبه بسیاری هستیم. این ویژگی‌ها شاید در ایده‌آل‌ترین حالت خود نباشند، اما با کمک اکوسیستم Smart Things قطعا می‌توانند تجربه خوبی را برای کاربر به ارمغان بیاورند. گلکسی تب S5e همچنین با الهام از اپل حالا به قابلیتی مجهز شده که می‌تواند تماس‌ها و پیام‌ها را به صورت آنی بر روی صفحه نشان دهد.

تب S5e نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد، از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده می‌کند و مجهز به ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است. این تبلت از فناوری صدای دالبی اتموس بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن ۷۰۴۰ میلی آمپر است. پیش‌خرید گلکسی تب S5e به قیمت ۴۰۰ دلار از امروز آغاز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)