خانهاخبار
مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

در حال حاضر خرید بلیط دیگر یک معضل به شمار نمی‌آید زیرا با ایجاد سایت‌های گوناگون مثل علی بابا ، مستربلیط، پیک خورشید و سپهر360 تا حدودی مشکل را حل کرده است و با مراجعه به این وب‌سایت‌ها می‌توان بلیط مورد نظر خود را رزرو کرد .
۱۳۹۸/۱/۲۵

در حال حاضر خرید بلیط دیگر یک معضل به شمار نمی‌آید زیرا با ایجاد سایت‌های گوناگون مثل علی بابا ، مستربلیط، پیک خورشید و سپهر 360  تا حدودی مشکل را حل کرده است و با مراجعه به این وب‌سایت‌ها می‌توان بلیط مورد نظر خود را رزرو کرد .

image

زمان‌هایی از سال که تقاضا برای سفر و خرید بلیط زیاد است پیک خورشید سعی می‌کند بهترین ارائه‌کننده بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس باشد و حتی امکان مقایسه بلیط‌ها را برای مسافران فراهم کرده است و همیشه یک گام جلوتر از سایت‌های دیگر نظیر علی بابا، مستربلیط، پیک خورشید، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک24 ، سیمرغ24 ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، دور و نزدیک، فلای تودی برداشته است .

ترانسفر رایگان تا فرودگاه

با خرید بلیط از وبسایت پیک خورشید و با وارد کردن شماره موبایل در سایت پیک خورشید، یک کد اسنپ رایگان برای مسافر ارسال می‌شود تا مسیر از درب منزل تا فرودگاه را بدون هیچ هزینه‌ای طی کند .

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

خرید بلیط هواپیما، بلیط قطا ، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از سرویس‌هایی است که پیک خورشید به کاربران خود ارائه می‌کند و چون به سیستم مرکزی رزرو بلیط متصل است آسان‌تر از سایت‌هایی چون علی بابا، مستربلیط و سپهر 360 می‌توان بلیط خود را تهیه کرد .

در سایت پیک خورشید می‌توان بطور 24 ساعته در هر لحظه و هر زمان بدون هدر رفتن وقت بلیط هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه عمومی، پروازهای داخلی و خارجی، چارتر و هتل خود را رزرو کرده زیرا با شرکت‌های هواپیمایی در سراسر کشور همکاری و قرارداد دارد.

پیک خورشید، سایت‌هایی دیگر فروش بلیط را از نظر امکانات و قیمت بلیط مورد بررسی قرار می‌دهد. به همین علت قیمت بلیط در این سایت ارزان‌تر از سایت‌های دیگر است .

پیک خورشید در کنار سیستم اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل را نیز طراحی و ارائه داده است تا کاربران به آسانی بلیط خود را رزرو کنند.

اپلیکیشن پیک خورشید قابلیتی را ارائه داده تا مسافران  به آسانی و با ارزان‌ترین قیمت بتوانند بلیط هواپیمایی خود را بطور رایگان خریده و پرداخت را انجام دهند.

در این اپلیکیشن تورها و بلیط‌های لحظه آخری داخلی و خارجی، لیست شهرها و کشورها به گونه‌ای گذاشته شده‌ که بتوان  بلیط مورد نظر خود را پیدا کرد .

چرا پیک خورشید؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید از گروه‌ها و زیرمجموعه‌هایی برخوردار است که ارائه امکانات را به مسافران خرید بلیط آنلاین راحت می‌کند :

1ـ به روزرسانی لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتوبوس و هتل و تور

2ـ متصل به درگاه‌های پرداختی مطمئن

3ـ تیم پشتیبانی 24ساعته

4ـ امکان استرداد آنلاین

5ـ ترانسفر رایگان تا فرودگاه

خرید بلیط هواپیما :ارزان، آسان و تنها با چند کلیک در کسری از ثانیه

تهیه بلیط سابق بر این به وسیله آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گرفت، گذشته از این دردسرهای خود را داشت که گاهی مسافر  متوجه ضرر در خرید بلیط‌ها می‌شد. اما با طراحی سایت‌هایی مانند پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر360  این کار بسیار راحت شده است . پیک خورشید به نهصد ایرلاین در هفتاد کشور دسترسی دارد به صورتی که مسافر می‌تواند  بلیط هواپیما، چارتر خود را پیدا کند .

علاوه بر این قابلیتی که پیک خورشید دارد امکان خرید بلیط به همراه رزرو را برای کاربران و مسافران است .

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

همانگونه که گفته شد در سایت پیک خورشید خرید بلیط هواپیما یا قطار و اتوبوس بدون معطلی و هزینه زیاد فقط در چند دقیقه انجام می‌شود .

برای بهره بردن از امکانات رزرواسیون آنلاین پیک خورشید مانند سایت‌هایی چون علی بابا، مستربلیط و سپهر 360 اول باید  مقصد خود را مشخص کرد، سامانه پس از جستجوی بلیط لیست قیمتی بلیط‌های پروازها را نشان می‌دهد که در آن قیمت بلیط، تاریخ پرواز، نوع ایرلاین، ظرفیت پرواز ارائه شده است و مسافر با کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت کرده تا بلیط برای او صادر شود .

 

رتبه‌بندی قیمت بلیط هواپیما

از دیگر مزیت‌هایی که سایت پیک خورشید از آن برخوردار است عبارتند از :

ـ امکان یافتن پرواز ارزان است.

ـ با تهیه دو یا چند بلیط، تخفیف ارائه می‌شود .

ـ امکان یافتن پروازهای داخلی و خارجی قیمت مناسب

برای استفاده از این روش فقط باید مبدا و مقصد را مشخص و سپس قیمت بلیط‌ها را به صورت صعودی تنظیم کرد تا بتوان بلیط‌ها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین بلیط مشاهده کرد .

بلیط هواپیما لحظه آخری

ممکن است در اغلب سایت‌های فروش بلیط هواپیما مانند الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک24 ، سیمرغ24 ، تریپ، رسپینا، مستربلیط، علی بابا، سپهر360 ، سامتیک، تیکبان، فلای تودی بتوان از بلیط‌های لحظه آخری مطلع شد ولی در پیک خورشید آخرین قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارائه می‌شود . به این ترتیب برای اینکه بتوان از پروازهای ارزان قیمت و چارتری با خبر شد می‌توان در سامانه اخبار پیک خورشید ثبت‌نام کرد .

بهره‌گیری از سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما پیک خورشید این امتیازها را دارد:

ـ خرید بلیط داخلی به سراسر ایران: مشهد، کیش، اصفهان و اهواز و ...

ـ ارائه بلیط خارجی به کشورهای مختلف :بلیط استانبول، آنکارا، آنتالیا، پکن، دبی، بانکوک و ونکوور و ....

ـ دسترسی به بلیط پرواز داخلی و تیکت (ticket) خارجی براساس ارزان‌ترین قیمت

ـ دسترسی به نهصد ایرلاین از قبیل: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی اطلس جت، هواپیمایی الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی ایرفرانس، هواپیمایی کی ال ام

ـ ارائه ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی

image

 

همکاری و رونق اقتصادی آژانس‌های مسافرتی

شرکت پیک خورشید در راستای بهبود و پیشرفت در سطح امکانات و خدمات در سراسر ایران در باز فروش آنلاین،  بسیاری از شرکت‌های بزرگ را زیر مجموعه خود قرار داده است و ششصد آژانس در تهران و یک هزار آژانس در شهرستان‌های ایران از مجموعه فعال این شرکت هستند .هنوز شرکت‌هایی وجود دارند که از روش‌های قدیمی برای ثبت قرارداد، رزرواسیون هتل و عملیات حسابداری استفاده می‌کنند ولی پیک خورشید در جهت رضایت مشتریان سایت رزرواسیون آنلاین را ایجاد کرده است .

خرید بلیط داخلی و خارجی

تیم با سابقه پیک خورشید با طراحی وسیع‌ترین سامانه رزرواسیون آنلاین و دسترسی به نهصد ایرلاین داخلی و خارجی توانسته خیلی بهتر از دیگر آژانس‌ها باشد و همچنین در این سایت امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی وجود دارد .

قیمت بلیط هواپیما چارتر

در سایت اینترنتی پیک خورشید امکان یافتن بلیط چارتر برای پروازهای خارجی نظیر بلیط استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، آنکارا، دبی، پکن، شانگهای، کوالالامپور، بانکوک و مسکو و ... وجود دارد .

همچنین مسافر، در هر کجایی که باشد و در هر24  ساعت می‌تواند بلیط هواپیمای ارزان، بلیط چارتر، بلیط لحظه آخری، هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تورهای لحظه آخری خود را با ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت رزرو کند .

شرکت هواپیمایی پیک خورشید با متخصص‌ترین و گسترده‌ترین زیرساخت‌ها و مجموعه  تلاش می‌کند بهترین قیمت بلیط هواپیما را در اختیار مسافران قرار دهد و با مشاوره و راهنمایی از کارشناسان به هدف خود نزدیک شود .

از اولویت‌های پیک خورشید پیگیری مشکلات مسافران و ارتباط صمیمی با مسافران است .

پیک خورشید در این مسیر با شرکت‌هایی مانند علی بابا، مستربلیط و سپهر 360 رقابت می‌کند و همواره توانسته از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه امکانات و خدمات باشد و همچنین به عنوان پیشگام در صنعت گردشگری شناخته شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۱/۲۶
با سلام و خسته نباشید، ایکاش وقتی پستهای تبلیغاتی میزارید قبلش خودتون هم چک کنید، این سایت فقط فروش بلیط هواپیما داره و خبری از بلیط قطار و اتوبوس نیست