خانهاخبار
مدیرعامل وان پلاس: فعلا خبری از موبایل تاشو نیست اما منتظر تلویزیون باشید

مدیرعامل وان پلاس: فعلا خبری از موبایل تاشو نیست اما منتظر تلویزیون باشید

مدیر عامل وان پلاس اخیرا در سفری به کشور ایتالیا در جمع دانشجویان گفت که به این زودی‌ها خبری از موبایل تاشوی وان پلاس نخواهد بود اما این شرکت مشغول کار روی تلویزیون هوشمند خودش است.
۱۳۹۸/۱/۲۵

طبق خبرها، وان پلاس احتمالا امسال ۳ تلفن هوشمند روانه بازار می‌کند، اما به گفته مدیر عامل این شرکت موبایل تاشو جایی در میان این گوشی‌ها نخواهد داشت. پیت لا، مدیر عامل وان پلاس، که اخیرا به میلان ایتالیا رفته، در جمع دانشجویان «موسسه اروپایی طراحی» صحبت‌هایی درباره آینده این شرکت کرده است.

تلفن‌های تاشوی وان پلاس آماده نیستند و موضوع فقط قیمت این محصولات نیست. لا می‌گوید آن‌ها به دنبال دستگاهی نیستند که اساسا با تلفن‌های فعلی این شرکت متفاوت باشد. نمایشگرهای منعطف پتانسیل‌های خوبی دارند ولی این پتانسیل‌ها هنوز برای تلفن‌های همراه کاربرد چندانی ندارند.

به همین خاطر وان پلاس می‌خواهد وارد حوزه‌های دیگر شده و، به گفته آقای لا، تلویزیون هوشمند بسازد. او می‌گوید کنترل‌های از راه دور منسوخ شده‌اند، بنابراین هوش مصنوعی باید عادت‌های کاربر را بیاموزد و محتوای دلخواهتان را برای شما آماده کند. این طور که از صحبت‌های پیت لا بر می‌آید، احتمالا باید منتظر چیزی مثل Google Now برای تلویزیون‌ها باشیم.

وان پلاس همچنین می‌خواهد با ورود به حوزه الکترونیک به دنیای وسایل نقلیه قدم بگذارد (البته هنوز برای تولید یک اتومبیل کامل خیلی زود است). لا با اشاره به قابلیت‌هایی که از طریق شبکه 5G به دست می‌آید بر فعالیت‌هایی مثل بهینه‌سازی دستیارهای هوشمند تاکید کرد.

این شرکت به دنبال این است تا با کمک پشرفت‌های هوش مصنوعی و 5G برای شرکت‌ها و کسب و کارها هم محصولات جدید بسازد؛ محصولاتی در خور عصر تکنولوژی‌های ابری باشند.

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که وان پلاس واقعا قصد ساخت یک تلویزیون هوشمند را داشته باشد اما هنوز زمان زیادی تا نهایی شدن این پروژه باقی مانده است. از آن سو، برای گجت‌های خودرویی و شرکتی نیز حداقل باید چند سال صبر کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)