خانهاخبار
میان‌رده جدید HTC یا اسنپدراگون 710 و 6 گیگ رم در Geekbench رویت شد

میان‌رده جدید HTC یا اسنپدراگون 710 و 6 گیگ رم در Geekbench رویت شد

همان طور که HTC وعده داده بود امسال قرار است شاهد عرضه میان‌رده‌های بیشتری از این شرکت باشیم و اولین آن‌ها که به تازگی در Geekbench مشاهده شده دستگاهی با اسنپدراگون 710 و 6 گیگ رم است.
۱۳۹۸/۱/۲۴

HTC دسامبر سال گذشته اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ می‌خواهد تمرکز خود را روی دستگاه‌های پرچمدار و میان‌رده بگذارد. حالا امروز تلفن هوشمند جدیدی از این شرکت در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

شماره مدل این موبایل 2Q7A100 است و از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند. این تراشه در میان تراشه‌های میان‌رده از قدرت خوبی برخوردار است، اما همین چند روز پیش شاهد معرفی نسخه قوی‌تر آن یعنی اسنپدراگون ۷۳۰ بودیم. با توجه به این که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این تلفن هوشمند منتشر نشده، احتمالا زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده، بنابراین شاید در نهایت اسنپدراگون ۷۱۰ با اسنپدراگون ۷۳۰ جایگزین شد.

علاوه بر این، دستگاه مذکور از ۶ گیگ رم و اندروید ۹ پای استفاده می‌کند. فعلا اطلاعات دیگری در دسترس نیست، اما به زودی می‌توانیم منتظر خبرهای بیشتری باشیم. تنها نکته قابل توجه این است که این دستگاه با پردازنده قدرتمند خود همین حالا هم از بهترین میان‌رده فعلی HTC یعنی U12 Life قوی‌تر به نظر می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)