خانهاخبار
فروش یک میلیون ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو در ماه نخست عرضه در هند

فروش یک میلیون ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو در ماه نخست عرضه در هند

شیائومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توانسته در ماه نخست عرضه در هند حدود یک میلیون دستگاه ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو بفروشد.
۱۳۹۸/۱/۲۲

جدیدترین ستاره شیائومی در دسته محصولات میان‌رده ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو است که در زمینه فروش عملکرد بسیار خوبی داشته و در سطح جهانی بیش از ۴ میلیون دستگاه فروخته است. البته آمار فروش ردمی نوت ۷ در ماه نخست عرضه در چین بیش از ۱ میلیون دستگاه بود.

حالا همین ماجرا در هند نیز تکرار شده، و ردمی توانسته به دستاورد مشابه‌ای دست یابد چرا که در ماه نخست عرضه یک میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو در این کشور فروخته است.

این شرکت اکنون اعلام کرده که آمار فروش محصولات آن‌ها مطمئنا خیلی بیشتر خواهد شد چون حجم تولیداتشان ظاهرا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. با اعلام این خبر، آن دسته از افرادی که خواهان این دستگاه‌ها بودند و با عدم موجودی آن‌ها روبرو می‌شدند، حتما از شنیدن این اطلاعیه خوشحال خواهند شد.

ردمی به زودی می‌خواهد تلفن هوشمند جدیدی با مشخصات پرچمدارها معرفی کند، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول هم می‌تواند به محبوبیت خوبی میان کاربران دست یابد یا نه، چون عمده تمرکز این شرکت تاکنون در بخش تلفن‌های میان‌رده بوده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza

۱۳۹۸/۱/۲۴
خب که چی؟حسین صاحبی عزیز خودت فروشنده ی شیائومی هستی که این پستو گذاشتی؟چون چن باریه در مورد یه مدل میانرده شیائومی خبر میذارید ولی سامسونگ اینهمه میانرده جنجالی تولید کرده دریغ از یک خبر واقعا دیگه جی اس ام کم کارتر شده و نسبت به قبل ارزشش رو از دست داده در عوض وبسایتای دیگه ای همچون شهر سخت افزار هر روز بهتر نسبت به دیروز